Gyakori kérdések

Igen. Erről részletesen itt írtunk. 2020. március végétől pedig már a Munkalapot, Szállítólevelet is alá lehet íratni a partnerrel mobil eszközön, papírmentesen.

Attila

Elérhető a fiREG-ben. Röviden: Neked semmit nem kell tenned, a program minden szükségest elvégez helyetted az aláírás kapcsán. Bővebben itt írtunk erről.

Attila

A felhőről, biztonságról és megbízhatóságról írtunk ebben a blogbejegyzésünkben részletesen.

Kattints ide az olvasáshoz!

Attila

...akik az eddigi tapasztalatok alapján ugyanolyan könnyen használatba tudják venni a programot, mint bárki más, bármely eszköztípusról beszéljünk. Célunk az volt, hogy egy könnyen kezelhető, felhasználóbarát felületet hozzunk létre és ez a visszajelzések alapján sikerült is.

Itt az ideje modern eszközöket használni és ezt te is tudod. Sokkal inkább az a kérdés, hogy előreszaladsz és hatékony, korszerű eszközöket használsz vagy lemaradsz a szakmától.

Igen célszerű, mert az üzemeltetési naplók a munkatársakkal lesznek megosztva, ezáltal fogják azt látni és tudnak munkát végezni vele. Csak regisztrált jogosult személy által állítható ki üzemeltetési napló.

Gábor

A karbantartások során használt szakvizsga típusok felvitele javasolt. Érvényes szakvizsga nélkül a karbantartás nem kezdhető meg. A szakvizsgához rendelt érvényességi dátum előtt 1,3,6 hónappal a program figyelmeztet a lejáratra.

A QR kódok már teljesen elfogadott részei mindennapjainknak. Ez a kódrendszer - hasonlóan a még korábban elterjedt vonalkódhoz, információt hordoz, amennyiben pl. egy okostelefonnal leolvassuk. A fiREG esetében a QR kódokat a rendszer részeként adjuk, ez adja a hipergyors működés alapját.
Hasznossága esetünkben abban rejlik, hogy minden készüléket egyszer felmatricázva vele a következő alkalommal egy okostelefon segítségével azonnal megkezdhetjük a készülék ellenőrzését, karbantartását, anélkül, hogy bármit is keresnünk kellene a fiREG-ben vagy az elavult papír alapú listákban.

Nincs más teendőd, mint a fiREG által megküldött kódot elhelyezni a készülékeken, egyszer pár másodperc alatt párosítani a rendszerrel és élvezni az időmegtakarítás és rendszerezettség előnyeit.

Attila

A QR matricát speciális nyomtatóval készítjük, és a rendszer részeként küldjük számodra postán. Először egy egyeztetett mennyiséget, majd a fogyás függvényében a továbbiakat. A teljes eszköz mennyiséged 1,2 szeresét biztosítjuk ingyenesen, hogy esetleges minőségromláskor azonnal tudja pótolni a kolléga a sérült matricát. (a fiREG rendszer enélkül is működik, de a hipersebességét a matrica használata adja).

Igen, tudja kezelni. Igény szerint a hologram csomag berögzíthető a rendszerbe, ezt a céges főadmin profillal rendelkező munkatárs végzi el. A hologramok a munkatársak részére átadhatók, ekkor a rendszer generálja az átadás - átvételi jegyzőkönyvet is. A munkatárs a számára kiadott hologram számokkal tud dolgozni. Az Alap, Közép és Teljes karbantartáshoz tartozó hologramokat az applikációban manuálisan tudod állítani, hozzárendelni. Előfordult már, hogy év végén széttett karokkal kerested az eltűnt hologramokat? Többé ilyen nem fordul elő, válts fiREG - re!

Partnereinket, az üzemeltetési naplók készülékadatait, és a számlatételeinket egy - egy minta excel file kitöltésével, rugalmasan tudjuk feltölteni a fiREG szoftverbe. Akár több száz eszközt is percek alatt felvihetünk, és az eszközök máris elérhetők az online felületekről.

Gábor

A fiREG-gel készült dokumentumok az archívumban visszanézhetők korlátlan időre visszamenőleg. Fontos tudnod, hogy a partnered dokumentumtárába mindig az utolsóként generált üzemeltetési naplók lesznek elérhetők, garantálva ezáltal az aktuális állapot dokumentáltságát.

Gábor

Amikor egy létesítményből "műhelybe viszem a készülékeket", akkor azok a készülékek megjelennek a műhely felületén. A Műhely munkalap megnyitása után az előre rögzített számlatételek alapján kiválasztjuk az elvégzett karbantartást, adhatunk hozzá alkatrészt stb. majd zárjuk a munkalapot. Ezáltal a készülék visszahelyezhetővé válik, és az előkészített számla is elkészült közben. Ha a nyitott Műhely munkalapon olyan eszközök is szerepelnek (pl.: CO2 oltó) ami csak hosszabb idő múlva válik visszahelyezhetővé, akkor érdemes a Munkalapot csak az utolsó készülék után lezárni. Időközben a CO2 oltón kívül minden visszahelyezhető, amennyiben "Kész/szállítható" a státusza.

A karbantartási ciklusok az OTSz -ben meghatározottak szerint jelenik meg a rendszerben. Pl. tűzoltó készülék esetén 1 év, amely 4 negyedévből áll, az üzemeltetői ellenőrzések miatt. A karbantartás esedékességének negyedévében a rendszer új napló indítását fogja javasolni.

Vízforrások esetén éves - féléves ciklusok, tűzgátló eszközök esetén fél éves - havi ciklusok találhatók, füstelvezetők esetén negyedéves és féléves ciklusok jelennek meg a rendszerben.

A választható online számlázó programokat folyamatosan bővítjük. Jelenleg a www.billingo.hu valamint a www.cmfx.hu számlázókkal működik együtt a rendszer. 

Rövidesen a www.szamlazz.hu is elérhető lesz.

Ha bármilyen egyéb szoftvert használsz már, vedd fel velünk a kapcsolatot!

Egyrészt több számlázó programod is lehet egyidejűleg, másrészt lehet könnyen tudjuk integrálni az általad használt számlázót is.

Hasznos olvasmány: Így lehet ingyen számlázóprogramod a fiREG-gel.
Tovább információk a számlázás menetéről.


Továbbá a te döntésed lehet az is, hogy:

A) A fiREG-hez bekötött számlázót csak a fiREG-hez használod és így nagyon egyszerűen átlátható és könyvelhető minden tételed, hiszen csak a fiREG készít számlát ebben a programban
B) Használhatod a bekötött online számlázót bármi egyéb tevékenységedhez is, hiszen a számlázó programokban a fiREG egy jól elkülönített külön számlatömböt használ, így továbbra is könnyen követhető, hogy mely számlák készültek fiREG-gel és melyek, amiket manuálisan állítottál ki.

Attila

Az üzemeltetési napló melletti fekete ikon jelöli a készülék importot. Ráklikkelve az utolsó éves karbantartás dátumát állítsuk be. Ezután végezzük el a készülék importot. Vagy az üzemeltetési naplót benyitva, akár egyesével is föl tudjuk vinni a készülékeket. Ekkor a készülék hozzáadásakor rögzített időpont generálja az éves karbantartás dátumát, azt küldön nem kell rögzíteni. 10-15 db készülék / partner fölötti darabszámnál már érdemes importálni.

Az új modul megjelenésével új jogosultsági kör is létrejött: "Tüzivízforrás karbantartó". Kérlek ellenőrizd, hogy a kollégád rendelkezik - e a szükséges jogosultságokkal!

Egy partnerhez korlátlan számú telephely hozzárendelhető, a telephely ikon / új telephely hozzáadása menüre kattintva. Telephelyenként külön kapcsolati adatokat is megadhatunk.

Ebben az esetben a „cserekészülékek” is az üzemeltetési naplóban szerepeljenek. (Készenléti helye pl. raktár) Kihelyezéskor a készenléti helyét átírjuk a készülék adattábláján, és már kész is vagyunk.

Cserekészülékeket előre javasolt feltölteni a programba. A helyszínen a cserekészülék elhelyezését választva kihelyezhetjük az előre feltöltött készüléket. Ezt a naplón is megjelenítjük. Mindig pillanatnyi állapotot mutat a rendszer. Mindezt gombnyomásra.

A fiREG által generált jegyzőkönyvek, üzemeltetési naplók bekerülnek a Partnered "Dokumentumtárába". A felhasználói igényeknek megfelelően alakítottunk ki egy ajánlott mappaszerkezetet tűzvédelmi, munkavédelmi és környezetvédelmi témákban. Ide egyszerűen, pillanatok alatt tudsz doksikat feltölteni. A partnereddel könnyedén meg tudod osztani a mappákat, akár telephelyenként is! A rendszer előnye, hogy az általad beállított időben fog Téged és az általad megadott címet értesíteni, hogy teendő van az adott dokumentummal kapcsolatosan.

Próbál ki a dokumentumtár előnyeit Te is!    

Gábor

Az előkészített számlán az adott partnerhez tartozó összes aktuális karbantartás rajta szerepel. A megfelelő jogosultsággal rendelkező kolléga módosíthatja a számla részleteit, a kedvezményeket, egyéb tételt adhat hozzá, majd gombnyomásra továbbíthatja az ő partnere felé.

Attila

A program használható, és folyamatosan fejlesztés alatt van. Érkeznek az újabb modulok, érdemes mielőbb használatba venni, és élvezni az előnyeit.