Gyakori kérdések

A fiREG által generált jegyzőkönyvek, üzemeltetési naplók bekerülnek a Partnered "Dokumentumtárába". A felhasználói igényeknek megfelelően alakítottunk ki egy ajánlott mappaszerkezetet tűzvédelmi, munkavédelmi és környezetvédelmi témákban. Ide egyszerűen, pillanatok alatt tudsz doksikat feltölteni. A partnereddel könnyedén meg tudod osztani a mappákat, akár telephelyenként is! A rendszer előnye, hogy az általad beállított időben fog Téged és az általad megadott címet értesíteni, hogy teendő van az adott dokumentummal kapcsolatosan.

Próbál ki a dokumentumtár előnyeit Te is!    

Gábor

A felhőről, biztonságról és megbízhatóságról írtunk ebben a blogbejegyzésünkben részletesen.

Kattints ide az olvasáshoz!

Attila

...akik az eddigi tapasztalatok alapján ugyanolyan könnyen használatba tudják venni a programot, mint bárki más, bármely eszköztípusról beszéljünk. Célunk az volt, hogy egy könnyen kezelhető, felhasználóbarát felületet hozzunk létre és ez a visszajelzések alapján sikerült is.

Itt az ideje modern eszközöket használni és ezt te is tudod. Sokkal inkább az a kérdés, hogy előreszaladsz és hatékony, korszerű eszközöket használsz vagy lemaradsz a szakmától.

A QR kódok már teljesen elfogadott részei mindennapjainknak. Ez a kódrendszer - hasonlóan a még korábban elterjedt vonalkódhoz, információt hordoz, amennyiben pl. egy okostelefonnal leolvassuk. A fiREG esetében a QR kódokat a rendszer részeként adjuk, ez adja a hipergyors működés alapját.
Hasznossága esetünkben abban rejlik, hogy minden készüléket egyszer felmatricázva vele a következő alkalommal egy okostelefon segítségével azonnal megkezdhetjük a készülék ellenőrzését, karbantartását, anélkül, hogy bármit is keresnünk kellene a fiREG-ben vagy az elavult papír alapú listákban.

Nincs más teendőd, mint a fiREG által megküldött kódot elhelyezni a készülékeken, egyszer pár másodperc alatt párosítani a rendszerrel és élvezni az időmegtakarítás és rendszerezettség előnyeit.

Attila

A QR matricát nyomdában készíttetjük, és a rendszer részeként küldjük számodra postán. Először egy egyeztetett mennyiséget, majd a fogyás függvényében a továbbiakat. A teljes eszköz mennyiséged 1,2 szeresét biztosítjuk ingyenesen, hogy esetleges minőségromláskor azonnal tudja pótolni a kolléga a sérült matricát. (a fiREG rendszer enélkül is működik, de a hipersebességét ez adja).

A hatályos törvénykezés értelmében a kinyomtatott aláírás nem elfogadható formátum.

Ezen kívül a 2018. májusi bevezetéssel érkező GDPR adatvédelmi törvénykezés szerint is kellően erős meglehetősen érvrendszert szükséges felállítani ahhoz, hogy személyek aláírását tároljuk és használjuk fel.

Ennek értelmében a fiREG-gel készült dokumentumokon nem szerepel aláírás, hiszen míg kinyomtatásra nem kerül is beazonosítható a naplók, jegyzőkönyvek készítőjének neve, ugyanakkor nyomtatásuk esetén adott a lehetőség, hogy a jogosult eredetiben aláírja a szükséges dokumentumokat.

Attila

A digitális aláírás megvalósításán dolgozunk a fiREG-en belül.

Célja, hogy a dokumentumokat ne kelljen aláírni tollal nyomtatás után, hanem akár online elérve is teljesen hiteles legyen. A digitális aláírást egyre több hatóság fogadja el Magyarországon is, hiszen teljesen biztonságos és azonosítható dokumentumok keletkeznek digitális aláírás használatával is.

Erről egy rövid dokumentum is ír az e-szigno oldalán itt.

A fiREG célja, hogy csökkentse a papírozást és ennek nagyszerű eszköze lesz a jövőben a digitális aláírás is. Pl. logisztikában, nemzetközi szinten és hazai környezetben is teljesen elfogadott, hiszen ebben a szegmensben (is) nagyon fontos a gyorsaság és leggyorsabban hiteles dokumentum digitális aláírással juttatható el partnerek között.

Attila

Partnereinket, az üzemeltetési naplók készülékadatait, és a számlatételeinket egy - egy minta excel file kitöltésével, rugalmasan tudjuk beimportálni a fiREG szoftverbe. Akár több száz készüléket is percek alatt felvihetünk, és az eszközök máris elérhetők az online felületekről.

A rendszer minden változást, annak időpontját, és a változást generáló munkatársat is elmenti. Ezáltal a fiREG-gel készült naplók az archívumban visszanézhetők korlátlan időre visszamenőleg. Ugyanígy az egyes szállítólevelek, munkalapok is visszakereshetők.

Amikor egy létesítményből "műhelybe viszem a készülékeket", akkor azok a készülékek megjelennek a műhely felületén. A munkalap megnyitása után az előre rögzített számlatételek alapján kiválasztjuk az elvégzett karbantartást, adhatunk hozzá alkatrészt stb. majd zárjuk a munkalapot. Ezáltal a készülék visszahelyezhetővé válik, és az előkészített számla is elkészült közben. 

Import kezdetekor megadjuk az utolsó éves karbantartás dátumát. A következő éves karbantartás dátumát a program generálja, de az módosítható. Az üzemeltetési naplóban elsőként elvégzett karbantartás dátuma lesz az éves karbantartás generált dátuma.

A választható online számlázó programokat folyamatosan bővítjük. Jelenleg a www.billingo.hu valamint a www.cmfx.hu számlázókkal működik együtt a rendszer. 

Rövidesen a www.szamlazz.hu is elérhető lesz.

Ha bármilyen egyéb szoftvert használsz már, vedd fel velünk a kapcsolatot!

Egyrészt több számlázó programod is lehet egyidejűleg, másrészt lehet könnyen tudjuk integrálni az általad használt számlázót is.

Hasznos olvasmány: Így lehet ingyen számlázóprogramod a fiREG-gel.
Tovább információk a számlázás menetéről.


Továbbá a te döntésed lehet az is, hogy:

A) A fiREG-hez bekötött számlázót csak a fiREG-hez használod és így nagyon egyszerűen átlátható és könyvelhető minden tételed, hiszen csak a fiREG készít számlát ebben a programban
B) Használhatod a bekötött online számlázót bármi egyéb tevékenységedhez is, hiszen a számlázó programokban a fiREG egy jól elkülönített külön számlatömböt használ, így továbbra is könnyen követhető, hogy mely számlák készültek fiREG-gel és melyek, amiket manuálisan állítottál ki.

Attila

Igen, tudja kezelni. Igény szerint a hologram csomag berögzíthető a rendszerbe, ezt a céges főadmin profillal rendelkező munkatárs végzi el. A hologramok a munkatársak részére átadhatók, ekkor a rendszer generálja az átadás - átvételi jegyzőkönyvet is. A munkatárs a számára kiadott hologram számokkal tud dolgozni. Előfordult már, hogy év végén széttett karokkal kerested az eltűnt hologramokat? Többé ilyen nem fordul elő, válts fiREG - re!

Igen célszerű, mert az üzemeltetési naplók a munkatársakkal lesznek megosztva, ezáltal fogják azt látni és tudnak munkát végezni vele.

A karbantartások során használt szakvizsga típusok felvitele javasolt. Érvényes szakvizsga nélkül a karbantartás nem kezdhető meg. A szakvizsgához rendelt érvényességi dátum előtt 1,3,6 hónappal a program figyelmeztet a lejáratra.

Az üzemeltetési napló melletti fekete ikon jelöli a készülék importot. Ráklikkelve az utolsó éves karbantartás dátumát állítsuk be. Ezután végezzük el a készülék importot. Vagy az üzemeltetési naplót benyitva, akár egyesével is föl tudjuk vinni a készülékeket. Ekkor a készülék hozzáadásakor rögzített időpont generálja az éves karbantartás dátumát, azt küldön nem kell rögzíteni. 10-15 db készülék / partner fölötti darabszámnál már érdemes importálni.

Az új modul megjelenésével új jogosultsági kör is létrejött: "Tüzivízforrás karbantartó". Kérlek ellenőrizd, hogy a kollégád rendelkezik - e a szükséges jogosultságokkal!

Egy partnerhez korlátlan számú telephely hozzárendelhető, a telephely ikon / új telephely hozzáadása menüre kattintva. Telephelyenként külön kapcsolati adatokat is megadhatunk.

Ebben az esetben a „cserekészülékek” is az üzemeltetési naplóban szerepeljenek. (Készenléti helye pl. raktár) Kihelyezéskor a készenléti helyét átírjuk a készülék adattábláján, és már kész is vagyunk.

Cserekészülékeket előre javasolt feltölteni a programba. A helyszínen a cserekészülék elhelyezését választva kihelyezhetjük az előre feltöltött készüléket. Ezt a naplón is megjelenítjük. Mindig pillanatnyi állapotot mutat a rendszer. Mindezt gombnyomásra.

A program használható, és folyamatosan fejlesztés alatt van. Érkeznek az újabb modulok, érdemes mielőbb használatba venni, és élvezni az előnyeit.

Az online üzemeltetési napló 1 éves ciklust fed le. Most, hogy évváltás történt, a tavalyi év negyedik negyedéve lezárult. Karbantartó kulcs nem jelenik meg a naplón. Az aktuális napló megnyitásához kérlek módosítsd a dátumot 2018 - ra (jobb fölül a karbantartás dátumánál) , és máris megkezdhető a karbantartás. Amennyiben a 2017 második negyedévben volt a karbantartás, akkor még egy negyedév hátra van az éves karbantartásig, tehát látható a kulcs.

Az előkészített számlán az adott partnerhez tartozó összes aktuális karbantartás rajta szerepel. A megfelelő jogosultsággal rendelkező kolléga módosíthatja a számla részleteit, a kedvezményeket, egyéb tételt adhat hozzá, majd gombnyomásra továbbíthatja az ő partnere felé.

Attila