Jogosultsági rendszer 2.0
Régóta várt fejlesztést élesítettünk, ami jelentősen rendezetté teheti a karbantartók munkáját.
Hosszas egyeztetések, és jelentős fejlesztői munka után a napokban élesítettük a "Munkatársak - Partnerek" jogosultság beállításának lehetőségét. Az opciót a Munkatársak menüben felül találod, és itt asztali felületen tudod a beállításokat elvégezni.
Felméréseink alapján a cégvezetők, nagyobb cégeknél az irodai asszisztensek feladata, hogy a soron következő munkák naplóit kinyomtassa és átadja a munkatárs részére. Adott partner üzemeltetési naplóját, adott munkatárs részére készíti elő.
Mostantól mindezt megteheted fiREGgel is, lássuk hogyan:
A fiREGben a munkatársak már meglévő jogosultságai - főadmin, készülék karbantartó, műhelyes, vízforrás karbantartó, számlázó, dokumentumtár kezelő - már korábban is elérhetők voltak, ezeket első lépésként javasolt is beállítani a használat megkezdésekor. A mostani fejlesztés lehetőséget ad arra, hogy a céges főadminok felosszák a partnereket a fiREGet használó munkatársak között. Ezáltal minden munkatárs csak azokat a partnereket, és csak azokat a szakterületeket láthatja, amihez kapott jogosultságot.
Egy egyszerű példa: 100 partnerem van, két munkatársam pedig Tibor és József. Tiborhoz hozzárendelem az 1-50 partnert, Józsefhez pedig az 51 - 100 partnert. Mindketten csak azt látják, amit hozzájuk rendeltem. Ezen felül pedig a készülék, vízforrás karbantartást, a dokumentumok kezelést stb. is tudom munkatársanként szelektálni. Partnerenként, egyesével, vagy akár az összes kijelölésével.
Te már áttekintetted, hogy megfelelően vannak - e beállítva a jogosultságok?
Üdv: a fiREG team