Webinár nagyvállalatok részére

Webinár nagyvállalatok részére

Webinár formájában tájékoztatunk és beszélgetünk nagyvállalatok tűzvédelmi vezetőivel, felelőseivel. Csatlakozz!

  • Valóban lehet fizikai papír nélkül tűzvédelmi üzemeltetési dokumentációkat vezetni?
  • Milyen feltételekkel pontosan?
  • Miért jó ez neked üzemeltetőként?
  • Milyen egyszerű lépések választanak el, hogy akár holnaptól digitálisan, teljes körűen átlásd a tűzvédelmi eszközöket, azok karbantartottságát?
  • Milyen tapasztalatokat osztanak meg már digitálisan dokumentáló cégek a működésről, ellenőrzésekről?

Ilyen és hasonló kérdéseket válaszolunk meg a webinár alkalmával és teheted fel te is ezeken túl kérdéseid.

A rendezvényt tartják:

Horváth Gábor alapító tűzvédelmi szakember, hivatásos tűzoltó. Pontosan ismeri a szakma nehézségeit, a “papírozás” okozta problémákat. Segítségével, szakmai kapcsolatai által elértük a tűzvédelmi szakma ismert szereplőit és velük együtt alkottuk meg a fiREG-et.

Fekete Attila, mérnök-informatikus az fws online Kft. alapítója, ügyvezetője, ahol több mint 10 fős csapatával egyedi szoftvereket, alkalmazásokat fejlesztenek olyan cégeknek, akik különböző sablon megoldások akadályaiba ütköztek, de tovább szeretnének lépni.


Miről lesz szó?

2020. január 22. óta az OTSz és a TvMI lehetőséget ad arra, hogy a tűzvédelmi üzemeltetési naplókat zárt rendszerben, elektronikusan vezessük. Erről részletesebben itt írtunk: fiREG Megfelelőségi nyilatkozat

A nagyvállalatoknak szánt webinárban bemutatjuk neked azt, hogy miért érdemes áttérned elektronikusan vezetett nyilvántartásra, milyen előnyöket ad számodra, miközben igazán nem nagy ráfordítás szükséges részedről és még a bevezetés is kiforrottan egyszerű.

Tisztában vagyunk vele, hogy az igény óriási az átlátható tűzvédelmi eszközparkra, időben elvégzett és jól dokumentált karbantartásokra, de szinte lehetetlen volt ezt elérni plusz ráfordítások nélkül. Most olyan eszközt mutatunk meg, mellyel dimenziót válthatsz a tűzvédelmi nyilvántartások, dokumentációk terén.

A részvétel minden kötelezettségtől mentes, online tartjuk, csak egy előzetes regisztrációt kérünk tőled, hogy értesíteni tudjunk a kezdés előtt.

A webinár alatt fel tudod tenni kérdéseid is, amit akár ott azonnal megválaszolunk vagy később telefonon, írásban válaszolunk meg neked.

Tűzvédelmi szakmai kérdésekben Gábor, míg informatikai témákban Attila áll rendelkezésedre egy rövid, 10-15 perces felvezetés után.

A webinárokat 10-15 fősre tervezzük az interaktivitása miatt. Nagyobb létszám esetén későbbi időpontot fogunk tudni javasolni, ezért mindenképpen ajánlott, hogy jelentkezz most!

Légy papírmentesítő missziónk részese, kapcsolódj be a webinárba, nézd meg, hogy hogyan fogják tűzvédelmi eszközeik karbantartottságát követni a vállalatok 2021-től!


A következő webinárunk időpontja: 
2021. szeptember 1., szerda 15:00

Itt regisztrálj »»» Jelentkezési lap


(Minden további információval emailben jelentkezünk majd, hogy ne maradj le az időpontról.)