Új modul, új funkciók


Új modul, új funkciók

Ezt a tartalmat már az applikációból is eléred az egyik fejlesztésünknek köszönhetően. Telefonról, egy percben gyorsan áttekinthetők az újdonságok, ne hagyd ki Te sem!

Köszönjük a visszajelzéseket!


Fejlesztések:

- Munkatársak jogosultságainak beállításához a telephelyek címe láthatóvá vált, megkönnyítve az ügyviteli folyamatokat,

- A kereső optimalizálásra került. A tényleges partneradatok kerülnek listázásra.

- Az elektronikus üzemeltetési napló megjelenítését finomítottuk, valamint az egyes modulokban a  felülvizsgálati szempontok megjelenítését optimalizáltuk.

- az újonnan megjelenő hő és füstelvezető modul után a vízforrásoknál is megjelenítésre kerültek a Szerelvények. Most már a Szerelvényeket is saját tulajdonságokkal lehet felruházni, pl.: gyártási év, típus, esedékes nyomáspróba dátuma stb...

- Jelentős fejlesztés appon és weben egyaránt, hogy most már egy kiválasztott időszakra is tudsz dokumentumot generálni: modulonként a Munkalapot, tűzoltó készülékek esetén a Szállítólevelet, Selejtezési jegyzőkönyvet, Vízforrások esetén a Nyomáspróba jegyzőkönyvet.

- A Műhely modulban a Munkalapokat már tudod akár egyenként is törölni.

- A Műhely modulban generált Munkalapra is rákerült a karbantartó cég logója.

- Műhelyes jogosultság : amennyiben egy munkatársnak csak Műhelyes jogosultsága van, akkor automatikusan is megkaphatja a jogot az új partnerre, amennyiben főadminként ezt beállítod.

- Tűzoltó készülék "visszahelyezésekor"  az applikáció megmutatja a készülék helyét, ezáltal is kényelmesebbé téve a folyamatot.

-Tűzoltó készülék esetén a Raktár menüt meg tudod osztani partnereiddel, alvállalkozóiddal.

Ez az első lépése annak a jelentős fejlesztésnek, amikor a felülvizsgáló vállalkozás a karbantartó vállalkozás műhelyébe tudja szállítani a készülékeket, természetesen mindezt digitálisan, papírmentesen.


Hibajavítások:

- Vízforrás: egy esetben az elektronikus üzemeltetési naplón a karbantartó személy, és a dátum változtatásakor / mentésekor a rendszer nem mentette az adatokat. Gyorsan javítottuk.

- Vízforrás: egy esetben a rendszer által generált pdf üzemeltetési naplón a nyomásértékek nem szerepeltek, javítottuk.

- Tűzoltó készülék : egy esetben a Cserekészülékek között a tevékenységnaplóra vagy a törlésre nyomva 500 as hiba jött. Rövid időn belül javítottuk.

- Cserekészülék hozzáadásakor a rendszer nem mentette a QR matricát a készülékhez, javítottuk.

- A Partnerek menü keresőjében olyan találatok is megjelentek, aminek a keresőszó alapján nem kellett volna ott lennie. A keresési folyamatokat optimalizáltuk.

- Néhány esetben beragadt szinkronizálandó adatok dühítették a felhasználókat. A szinkronizálás folyamatát tovább fejlesztettük, amellyel gördülékenyebb lett a folyamat.



A 2020 januárjában megjelenő OTSz lehetőséget ad az elektronikus vezetett üzemeltetési napló készítésére. 

Az ezzel kapcsolatos gondolataink jelentek meg a Védelem Online hasábjain, melyet itt olvashatsz:

fiREG: Itt az elektronikus üzemeltetési napló



Gyere és csatlakozz te is a környezettudatosan, papírmentesen dolgozó karbantartók folyamatosan növekvő csoportjához!


www.fiREG.hu - Ha te is utálod a papírozást...