Új modul, új funkciók
Ezt a tartalmat már az applikációból is eléred az egyik fejlesztésünknek köszönhetően. Telefonról, egy percben gyorsan áttekinthetők az újdonságok, ne hagyd ki Te sem!
Köszönjük a visszajelzéseket!
Fejlesztések:
- Munkatársak jogosultságainak beállításához a telephelyek címe láthatóvá vált, megkönnyítve az ügyviteli folyamatokat,
- A kereső optimalizálásra került. A tényleges partneradatok kerülnek listázásra.
- Az elektronikus üzemeltetési napló megjelenítését finomítottuk, valamint az egyes modulokban a felülvizsgálati szempontok megjelenítését optimalizáltuk.
- az újonnan megjelenő hő és füstelvezető modul után a vízforrásoknál is megjelenítésre kerültek a Szerelvények. Most már a Szerelvényeket is saját tulajdonságokkal lehet felruházni, pl.: gyártási év, típus, esedékes nyomáspróba dátuma stb...
- Jelentős fejlesztés appon és weben egyaránt, hogy most már egy kiválasztott időszakra is tudsz dokumentumot generálni: modulonként a Munkalapot, tűzoltó készülékek esetén a Szállítólevelet, Selejtezési jegyzőkönyvet, Vízforrások esetén a Nyomáspróba jegyzőkönyvet.
- A Műhely modulban a Munkalapokat már tudod akár egyenként is törölni.
- A Műhely modulban generált Munkalapra is rákerült a karbantartó cég logója.
- Műhelyes jogosultság : amennyiben egy munkatársnak csak Műhelyes jogosultsága van, akkor automatikusan is megkaphatja a jogot az új partnerre, amennyiben főadminként ezt beállítod.
- Tűzoltó készülék "visszahelyezésekor" az applikáció megmutatja a készülék helyét, ezáltal is kényelmesebbé téve a folyamatot.
-Tűzoltó készülék esetén a Raktár menüt meg tudod osztani partnereiddel, alvállalkozóiddal.
Ez az első lépése annak a jelentős fejlesztésnek, amikor a felülvizsgáló vállalkozás a karbantartó vállalkozás műhelyébe tudja szállítani a készülékeket, természetesen mindezt digitálisan, papírmentesen.
Hibajavítások:
- Vízforrás: egy esetben az elektronikus üzemeltetési naplón a karbantartó személy, és a dátum változtatásakor / mentésekor a rendszer nem mentette az adatokat. Gyorsan javítottuk.
- Vízforrás: egy esetben a rendszer által generált pdf üzemeltetési naplón a nyomásértékek nem szerepeltek, javítottuk.
- Tűzoltó készülék : egy esetben a Cserekészülékek között a tevékenységnaplóra vagy a törlésre nyomva 500 as hiba jött. Rövid időn belül javítottuk.
- Cserekészülék hozzáadásakor a rendszer nem mentette a QR matricát a készülékhez, javítottuk.
- A Partnerek menü keresőjében olyan találatok is megjelentek, aminek a keresőszó alapján nem kellett volna ott lennie. A keresési folyamatokat optimalizáltuk.
- Néhány esetben beragadt szinkronizálandó adatok dühítették a felhasználókat. A szinkronizálás folyamatát tovább fejlesztettük, amellyel gördülékenyebb lett a folyamat.
A 2020 januárjában megjelenő OTSz lehetőséget ad az elektronikus vezetett üzemeltetési napló készítésére.
Az ezzel kapcsolatos gondolataink jelentek meg a Védelem Online hasábjain, melyet itt olvashatsz:
fiREG: Itt az elektronikus üzemeltetési napló
Gyere és csatlakozz te is a környezettudatosan, papírmentesen dolgozó karbantartók folyamatosan növekvő csoportjához!
www.fiREG.hu - Ha te is utálod a papírozást...