Új modul! Biztonsági világítások a fiREG-ben
Újabb tűzvédelmi eszköz papírmentes karbantartására van lehetőség, melynek karbantartottsága, működőképessége kiemelkedő fontosságú.
A nyár utolsó hónapja sem telt tétlenül számunkra. Gőzerővel dolgoztunk azon, hogy a felhasználói igényeknek eleget téve szeptember elején élesíteni tudjuk a "világításokat". A már használatban lévő modulok finomítása mellett ugyanis elérhetővé vált a "Biztonsági világítások" is. Az OTSz és a vonatkozó TvMI figyelembe vételével fejlesztett modulban 10 eszköztípus dokumentálása válhat papírmentessé, ezáltal jelentős időt és pénzt megspórolva a jogosultak részére.
Legutóbbi fejlesztéseink:
- Egyre többen ismeritek fel a Munkaszervező modul lehetőségeit, ezért az erre vonatkozó visszajelzéseket is kiemelten kezeljük: az eseményekhez tartozó kártyákon a partner neve, és a telephelyének a címe is megjelenítésre került.
- A Munkaszervező modulban generálható egy átnézeti lista, amely a kiválasztott időszak eseményeit részletezi. Ezen most már a karbantartókhoz rendelt események mellett a főadmin jogosultságú személyek eseményei is megtalálhatók.
- A munka szervezéséhez kapcsolódik a tűzoltó készülék Raktár készletének megosztása a munkatársakkal. Az eddig is működő kiadás mellett elérhetővé vált az eszköz visszavételének lehetősége: Csupán annyi teendő van, hogy az applikációval rá kell keresni a készülékre és adatszerkesztés során a munkatárs neve mellől a pipát kivenni. A készülék máris visszakerül a Raktárba. A kiadás és a visszavétel is egy menü alatt található.
- Ha egy munkatársad törlésre kerül a felhasználók közül, akkor az ő tevékenységét a továbbiakban is láthatod a tevékenységnaplóban.
- Tűzoltó készülék esetén a Hologramot használó (dokumentumban rögzítő) kollégák részére fontos információ, hogy már Újratöltéshez is tudsz hologramot rendelni weben és appban egyaránt.
- Szén-dioxiddal oltó készülékek esetén megadhatóvá vált a kazánbiztos által meghatározott következő nyomáspróba dátumának beállítása. Az adatszerkesztésnél tudod pontosan beállítani, hogy mikor várható a következő karbantartás.
- Finomítva lett a tűzoltó készülék selejtezésének folyamata, így már van lehetőség új vagy cserekészülék kihelyezésére is az applikációban.
- A vízforrás modul egyik fontos dokumentumát finomítottuk: a Selejtezési jegyzőkönyv meg fogja jeleníteni a selejtezett eszközök készenléti helyét a könnyebb beazonosíthatóság miatt.
- Ugyancsak a vízforrás modulban a Nyomáspróba jegyzőkönyv fejléce is finomításra került: a partneradatok mellé megjelent a partner telephelyének neve is a könnyebb beazonosíthatóság miatt.
Hibajavítások:
- Egy esetben nem küldte el a rendszer az elektronikus vízforrás naplót a partner részére, jelzést követően azonnal javítottuk.
- Egy partner esetén a kollégák a helyszínen hibát rögzítettek egy vízforráshoz, de ez az elkészült pdf dokumentumon nem jelent meg, azonnal javítottuk.
- Egy importált esemény dátumát a rendszer nem megfelelően jelenítette meg a közelgő eseményekben, javítottuk.
- Egy vízforráshoz rendelt fotót a felhasználó nem tudott törölni, a jelzés után azonnal javítottuk.
Ne feledd: a júliustól életbe lépett szabályoknak megfelelően akár a fiREG applikáció segítségével rendkívül egyszerűen tudsz online számlát küldeni a partnered részére a helyszínről, egy gombnyomásra. A szolgáltatást igénybe vevő felhasználók jelentős könnyítésről adtak visszajelzést számunkra, hiszen nekik semmilyen további tennivalójuk nincsen a számlák bejelentése tekintetében.
Már fejlesztés alatt van a fiREG egyik leginkább várt modulja, a Beépített tűzjelző berendezések. Több innovatív karbantartó cég is jelezte támogatását, amit ezúton is köszönünk. Néhányukkal rendhagyó módon videokonferencia formájában vettük fel a kapcsolatot és a találkozók így is rendkívül hasznosnak bizonyultak.
Az új modul megjelenéséig szívesen fogadjuk visszajelzésedet a már használatban lévő megoldásokról.
www.fiREG.hu - Ha te is utálod a papírozást...