Nyár eleji frissítések


Nyár eleji frissítések

Visszajelzéseitek alapján sokat tudtunk finomítani a rendszer működésén, ezúton is KÖSZÖNJÜK!

A stabilitás mellett szintén nagyon fontos számunkra, hogy a rendszer minél jobban "kézre álljon". Ezért is fontosak a visszajelzések, mert így tudjuk olyanra fejleszteni a fiREG-et amilyenre karbantartóként szükségetek van. Lássuk az elmúlt időszak történéseit részletesen!


Fejlesztéseink

- A webes értesítések megjelenítését tovább finomítottuk. Ne feledd, a profilodban mindig megtekinthetők az aktuális értesítések

- Egységes Hibaüzenet rendszer élesítettünk, 401, 403, 404, 500, 503, így könnyebben tudjuk azonosítani a jelenséget, ha netán előfordul

- Weben már az üzemeltetési napló alján is tudsz váltani a telephelyhez tartozó eszközök naplói között,

- Főadminként a partnerek száma mellett már a telephelyek száma is látható,

- Havi kimutatásban is követheted céged munkásságát, melyet minden hó elsején emailben küldünk a profilban beállított email címre

- Kiegyenlítetlen száma esetén felhívjuk figyelmed, hogy elmaradásod van - weben és appban is megjelenő fekete csík - , amit azonnal tudsz is rendezni, hisz a számla is elérhető egy gombnyomásra. Naponta 2x ellenőrizzük a bejövő utalásokat. Szóval ha már kiegyenlítetted a számlát, de még látod a figyelmeztetést, akkor a türelmedet kérjük,


Az applikációban

- Az eszközök szerkesztése és karbantartása már teljesen offline működik, ami által még stabilabbá vált a rendszer, majd a munka végeztével könnyedén tudsz szinkronizálni

- Karbantartáskor a hologramok a felhasználásának megfelelően fogynak el a listából, külön figyelmet nem igényel részedről

- Új napló indítása: applikációdban már könnyedén tudsz új üzemeltetési naplót indítani a karbantartási ciklus újra indulása előtt is, a "szokásos" dátumválasztóval indítod a naplót

- A napló frissítése és a szinkronizálás bekerült az opciók közé is, és láthatod, hogy mikor frissítettél utoljára

- A Folyamatban lévő és Lejárt események csökkenő dátummal vannak rendezve, mindig a legutóbb megkezdett vagy lejárt esemény kerül felülre

- A tűzoltó készülék státuszok esetén a Hiba opciók bővültek: Hiba / portöltés szükséges, gázzal töltés szükséges funkciókkal

- A vízforrások szerelvények bővültek gyűjtő, osztó, száraz felszálló vezeték, B - 75 csonkkapocs, C - 52 csonkkapocs, D - 25 csonkkapocs, eszközökkel

- A szinkronizációs folyamatot tovább finomítottuk


Javítások:

- Egy tűzoltó készülék egy időben 2x jelent meg a Műhely modulban, javítottuk. Csak az eszköz visszahelyezése után tudsz újra műhelybe vinni készüléket

- Volt 1-1 esemény, ami indokolatlanul volt a lejárt, vagy a közelgő események között, javítottuk

- Vízhozam mérésekor a "0" érték nem került be a naplóra, javítottuk

- Miután a hologram kiosztásra került a munkatárs részére, mentéskor a web kilépett, javítottuk

- 2 alkalommal "beragadt" a szinkronizálásra váró adat, javítottuk


Legutóbb a www.vedelem.hu-n és a TechMonitoron írtak a  fiREG-ről, melyet itt tudsz visszaolvasni:

Védelem cikk 
Techmonitor cikk


Hamarosan elérhetővé válik a Tevékenységnapló funkció, valamint dolgozunk a Hő- és füstelvezető rendszerek karbantartásának papírmentesítésén. 

Hő- és füstelvezető rendszerek karbantartásával is foglalkozol?
Akkor vedd fel velünk a kapcsolatot, és oszd meg a tapasztalataidat, meglátásaidat, sokat segítesz vele!


www.fireg.hu - Ha te is utálod a papírozást...