Irodai asszisztenst keresünk csapatunkba
Bővítjük a fiREG csapatát. Olvasd el a részleteket és jelentkezz hozzánk!
A fiREG.hu Kft., a tűzvédelmi eszközök nyilvántartásának innovátora irodai asszisztens pozícióra keres dinamikus, proaktív és elkötelezett új munkatársat csapatába.
A vállalkozást Fekete Attila az fws online Zrt. alapítója, valamint Horváth Gábor tűzvédelmi mérnök alapították 2017-ben és azóta folyamatosan fejlődik. A cégről 2018-ban a Forbes Magazinban megjelent írást itt olvashatod: Forbes
A fiREG.hu Kft. informatikai vállalkozás, melyről sokat olvashatsz még a www.fiREG.hu/sajto oldalon és facebook oldalunkon is: www.facebook.com/fireghu
Mára a fiREG ügyfelei ismert és elismert hazai tűzvédelmi vállalkozások és ismert nemzetközi hátterű nagyvállalatok, állami intézmények.
A munkakör betöltéséhez akár 6 órás lehetőséget is tudunk kínálni, de alapvetően 8 órás munkatársat keresünk.
A későbbiekben egyre több feladatot és felelősséget vállalva van mód előrelépésre is.
Betanulásodat az alapítók, valamint a feladatokat jelenleg ellátó munkatársak is segítik.
A székhelyünkhöz közeli (Fertőszentmiklós, Petőfi u.44., fws irodaépület) munkatársat keresünk, de maximum 60 km-es körzetben ajánljuk a jelentkezést, jelentős előnyt jelent a közelség.
Feladatok:
- Napi adminisztratív és szervezési feladatok elvégzése
- Kapcsolattartás ügyfelekkel, partnerekkel és a belső csapattal emailben, telefonon
- Adatbázisok karbantartása, adatok rögzítése
- Riportok készítése és prezentálása
- Munkaügyi és pénzügyi adminisztráció támogatása
- Cég által szervezett rendezvények szervezése, lebonyolítása
- Postai ügyintézés
- Kapcsolattartás könyvelővel, könyvelési anyag előkészítése
Elvárások:
- Minimum középfokú végzettség
- Igény és elkötelezettség a folyamatos tanulás mellett
- Magabiztos számítógépes ismeretek (MS Office, Internet)
- Precíz és önálló munkavégzés
- Kiváló kommunikációs készség szóban és írásban is
- Legalább 2-3 év irodai asszisztensi vagy irodavezetői gyakorlat
Előnyt jelent:
- Felsőfokú végzettség
- Tűzvédelmi területen szerzett tapasztalat vagy ismeretek
- Startup cégben szerzett munkatapasztalat
- Gyakorlat rendezvényszervezésben
- Idegen nyelv magabiztos ismerete (angol és vagy német)
- AI szoftverek ismerete vagy nyitottság ezek felé
- Marketing ismeretek, tapasztalat
- Projektmenedzsmentben szerzett tapasztalat
- Videókészítésben szerzett tapasztalat
- Székhelyünköz közeli lakhely
Amit kínálunk:
- Előkészített munkakörnyezet, tapasztalt segítség betanulásodban
- Folyamatosan fejlődő vállalkozás 5. munkavállalójaként az alapító csapat részese lehetsz egy egész iparágat forradalmasító projektben
- Kiszámítható, mindig utalással és időben (adott hónap utolsó napján) érkező fizetés
- Hosszú távú, biztos munkalehetőség
- Professzionális eszközök a munkád végzéséhez
- Közel 100% home office, melyet 1-1 alkalommal kell kiegészítsen fertőszentmiklósi irodánkban töltött munkanapod, a betanulási idő alatt nyilván többször
- Előrelépési lehetőség, amelyet saját teljesítményed tesz majd lehetővé
Jelentkezz, ha:
- Szeretnél részese lenni egy cég növekedésének és változatos feladatokra vágysz
- Jelenleg olyan helyen dolgozol, ahol úgy érzed, hogy többre volnál képes, ha több önállóságot kapnál
- Szeretnéd, hogy értékeljék az erőfeszítéseid és fontos számodra, hogy folyamatosan kapj visszajelzéseket is a munkádra
- Fontos számodra a rugalmas munkaidő és a bizalom és ugyanerre lehet tőled is számítani
- Érdekel a startup világ és a folyamatos innováció
Ne jelentkezz, ha:
- Ez egy informatikai vállalkozás. A magabiztos számítógépes ismeretek része a dokumentum- és táblázatkészítés készségszerű használata. Ha korábban ezeket nem használtad szinte minden nap, biztosan nem tudunk feladatokat adni. Ugyanakkor közel sem kell programozónak lenned.
- Elvárod, hogy mindig mindent teljesen pontosan mondjanak meg ahhoz, hogy megkezd a megvalósítást
- Elvárod, hogy senki ne szóljon bele abba, hogy mit hogyan valósítasz meg
Csatlakozz hozzánk, és legyél részese egy olyan csapatnak, amely hozzájárul a tűzvédelmi rendszerek és eszközök hatékonyabb és biztonságosabb működéséhez!
Így jelentkezz:
Ha úgy érzed, hogy Te vagy a megfelelő személy erre a pozícióra, küldd el:
- önéletrajzod (PDF-ben),
- egy levelet arról, hogy miért te vagy az ideális jelölt,
- egy "Irodai asszisztens" tárgyú levélben
- és persze bármit, amit fontosnak tartasz! ( ha csatolmányként küldöd, akkor kérlek PDF-ben! )
Jelentkezésed a [email protected] címre várjuk 2023. október 15-ig.
Kérlek, tegező formában írj, Attila és Gábor fogja olvasni a leveled!
Jelentkezésed bizalmasan kezeljük és csak abban az esetben tároljuk, ha téged választunk vagy ha erre külön engedélyt adsz.
Jelentkezésed követően néhány napon belül visszajelzünk.
Mindig, minden jelentkezőnek válaszolunk, aki a fentiek figyelembevételével jelentkezik.
Sikeres jelentkezést kívánunk!
Fekete Attila, Horváth Gábor
Társalapítók, ügyvezetők