Finomhangolások 3 percben
Pörgősen indult az év, többen csatlakoztatok küldetésünkhöz, egyre többen vagyunk akik papírmentessé akarják tenni a folyamatokat.
A mostani fejlesztés legjelentősebb lépése az offline - online működés optimalizálása volt. Mostantól a Közelgő események egy része (30 napon belüli) offline és online is szinkronizálásra kerül, minimális adatforgalommal, a további eseményeket pedig le tudod tölteni. Azonban ha egy soron kívüli karbantartást akarsz dokumentálni - ami nem szerepel a közelgő eseményekben - , akkor a Partnerek menüből tudod letölteni az adatokat a felhő gombra klikkelve. Ehhez wi-fi kapcsolat javasolt. Ezzel összefüggésben az offline - online végzett munkát is tovább fejlesztettük: Az applikáció elégtelen adatforgalom esetén önmagát offline üzemmódba helyezi, ahonnan önmaga vissza is lép online - ba, elégséges net kapcsolat esetén. Természetesen te továbbra is ki tudod kapcsolni a netkapcsolatot, ebben az esetben csak te tudod visszakapcsolni is. A szinkronizálandó adatok vizuálisan is megjelenítésre kerültek, egyértelműbb lesz számodra, hogy a szinkron megtörtént - e.
Webes fejlesztések :
Egy tűzoltó készülék Gyártási adata csak akkor lesz ismeretlen, ha a gyártási évét nem adod meg,
A naplók karbantartási ciklusainak logikáját egységesítettük, az aktuális karbantartás hónapja, negyedéve, féléve lesz az első oszlop az online és a pdf naplón is,
Finomítottuk a Közelgő eseményekben az Üzemeltetői ellenőrzések, valamint az éves karbantartások időpontjainak generálását, mindhárom modul esetében,
Az egységes megjelenés érdekében a Mentés gomb zöld színű, a Mégsem gombok piros színűek lettek,
Ha töltöttél fel céges logót, akkor a Munkatársak által küldött emailekben a te logód jelenik meg,
A pdf üzemeltetési naplókat formailag korrigáltuk, a kéréseknek megfelelően a karbantartó email címe lekerült róla,
A Dokumentumtárban történő megosztás esetén a te logód fog megjelenni,
A Dokumentumtárban ha a megosztáshoz állítottál be határidőt, akkor a lejárat -1 napon értesítést fogsz kapni a határidőről,
Februártól az 1000 Ft / hó alatti számlák nem kerülnek kiállításra, tehát csak 15 db karbantartás / hó fölött küldünk számlát,
Célunk a teljes papírmentesítés, a visszajelzéseknek megfelelően fekvő tájolású naplókat tudsz készíteni, küldeni és/vagy nyomtatni,
Amikor új partner kerül a rendszerbe, akkor figyelmeztetést küldünk a főadmin részére: "Állítsd be az új partnerhez szükséges jogosultságokat!" - ez egy fontos lépés ahhoz, hogy a kollégák meg tudják kezdeni a munkát,
A Munkalap formátuma tovább lett finomítva,
Egy olyan üzemeltetési naplón, amelyen még nem lett a karbantartó neve kiválasztva, az a kolléga aki első karbantartást elvégzi, az ő neve és szakvizsga bizonyítvány száma kerül a fejlécbe,
Üzemeltetési naplót már tudsz tárgyévre vonatkozóan is generálni, az erre vonatkozó kis infogomb, a Dokumentum készítése, év választása gomb mellett figyelmeztet,
Ha tárgyévre vonatkozó üzemeltetési naplót készítesz, akkor a napló dátuma az adott évben végzett (első) Időszakos Felülvizsgálat dátuma lesz,
A Statisztika menüben most már dátumszűrővel tudsz dolgozni,
A Tűzoltó készülék Selejtezési jegyzőkönyvet formailag finomítottuk,
Applikáció fejlesztései
A jövőben az applikáció minden bejelentkezéskor vizsgálja, hogy van e friss verzió a Play áruházban vagy az Apple Store - ban, és figyelmeztet a letöltés szükségére,
Az appikációban és weben az eszközök karbantartásakor ha hibát választasz ki, akkor a pipa helyett X fog megjelenni,
Appon és weben egyaránt egységesítettük a dokumentumok generálásának menetét,
Az applikációban a készülék, vízforrás, tűzgátló modulok között az ikonok használatával tudsz választani. A naplóból átlépve, majd oda visszalépve ugyanonnan tudod folytatni a papírmentes munkát,
Az applikációban egy - egy folyamatban lévő eseménynél a Telephelyeknél folyamatosan frissül a karbantartott eszközök mennyisége, ami által könnyedén kontrollálható, hogy hol tartunk.
Az applikációban az Igen/ Nem opciókat egy kis korszerű csúszkával lehet választani a legördülő lista helyett,
Az applikációban a kis kártyákon a Telephelyek címei formailag finomításra kerültek,
Az applikáció most már rugalmasan tud váltani a különböző telephelyekhez tartozó eszközök között, QR kereső használata esetén mindig a készenléti helynek megfelelő napló nyílik meg,
Ha egy naplóban keresel, vagy új eszközt adsz hozzá, utána az összes eszköz gomb megnyomásával tudsz a naplóba visszatérni,
Javítás:
Egy esetben a negyedéves üzemeltetői ellenőrzések el voltak csúszva, hamar javítottuk.
CO2 oltó készülékek esetén Középkarbantartásra ajánlotta a rendszert az eszköz, javítottuk Teljeskörű karbantartásra.
Néhány esetben az applikáció elfehéredett. Az okokat megkerestük, és javítottuk.
Készülékek importjakor a rendszer hibára futott. A bemásolt adatok formailag nem egyeztek, ezért finomítottuk a folyamatot.
A lejáró dokumentumokról nem a megfelelő időben küldte a rendszer az értesítést, azonnal javítottuk,
A vízforrás nyomáspróba jegyzőkönyv rosszul jelent meg a partner email fiókjában, azonnal javítottuk,
A Műhely - ben egy készülékhez rendelt hologram számát nem mutatta a rendszer, gyorsan javítottuk,
Az online naplók fejlécét formailag javítottuk, igazítottuk,
Applikációban új telephely felvitele után, szerkesztésekor az app néhány esetben kilépett, javítottuk,
Az applikációban a karbantartásokhoz rendelt dátumok betűméretét növeltük,
Csatlakozz hozzánk, ha Te is papírmentesen akarsz dolgozni!
www.fiREG.hu - Ha te is utálod a papírozást...