Éles a Munkaszervező a fiREG-ben
Elérhető a fiREG Munkaszervezője, ahol naptár nézetben tudod munkatársaidhoz delegálni az elvégzendő feladatokat rugalmasan, papírmentesen.
Naptár, füzet, toll, faliújság, irattartó kartonok... a munkaszervezés elengedhetetlen eszközei. Papíron. El tudod képzelni, hogy most már mindezt gombnyomásra egy tabletről vagy számítógép elől el tudod végezni? Több, mint 2 éve dolgozunk a tűzvédelmi szakma papírmentesítésén, és most egy látványos funkciót élesítettünk: a Munkaszervező.
Főadminként ebben a modulban rendkívül könnyen átlátod a közelgő feladatokat úgy, hogy közben a kollégák részére tudod delegálni a folyamatokat. Kezeli a hozzáférést egy - egy telephelyhez, a lejárt és a folyamatban lévő eseményeket, valamint a közelgő folyamatokat is.
Természetesen tudsz szűrni egy adott ciklusra, vagy egy adott Munkatársra. A szűrt találatokból pedig generál a rendszer egy összegző dokumentumot, elősegítve az átláthatóságot.
El tudod képzelni, hogy a kollégák egy TV-n vagy monitoron keresztül nézik át az aktuális feladataikat az irodában?
Akkor nincs más teendő, vedd használatba a Munkaszervező modult...
A fiREG Munkaszervező lehetővé teszi, hogy átlásd, egyúttal akár ki is oszd a közelgő munkákat. Fantasztikus újítás, óriási előrelépés a digitális, papírmentes munkavégzés terén. |
További fejlesztések:
- az eszköz modulokban generált munkalapok keltezéssel, valamint a karbantartó nevével lettek ellátva,
- azon modulokban, ahol az eszközökhöz szerelvények is vannak hozzárendelve, weben és appon egy - egy gombbal tudod láthatóvá tenni a szerelvényeket,
- Vízforrások esetén egy közelgő eseménynél ha Nyomáspróba várható, akkor a rendszer a tömlők darabszámát veszi alapul, hogy elő tudj készülni a szükséges nyomáspróbázó eszközökkel,
Finomítottunk a tűzoltó készülék Műhely modulján:
- most már a külön - külön partnerhez tartozó készülékeket is be tudod olvasni a QR szkennerrel, (az eddigi, egy telephelyhez tartozó eszközökhöz képest)
- a műhely modulban is látja a munkatárs, hogy a készülék QR matricával van ellátva,
- a műhely modul nézetét finomítottuk,
- a kereső cella fix helyen marad, és az oldal lefelé vagy fölfelé mozgatásakor könnyebben tudod használni.
- A hő- és füstelvezető eszközök közé a füstelvezető ablak is bekerült.
A Dokumentumtár - Összes dokumentum menüjében szűrési funkciókat helyeztünk el. Ezáltal könnyen követhetővé vált a lejáró dokumentumok szűrése a különböző partnerek esetén. Természetesen munkatársra, dokumentumra és lejárati ciklusra is tudsz keresni felhasználóként. A találatokból pedig dokumentumot is generál a rendszer.
Ahogy az előző bejegyzésünkben írtuk, a januártól hatályos OTSz ismeri és alkalmazni fogja az elektronikusan vezetett üzemeltetési naplót.
Csatlakozz te is a fiREG küldetéséhez és vezesd papírmentesen a tűzvédelmi eszközök karbantartását!
Ne maradj ki te sem!
Keress minket bizalommal!
Kérlek, ha tetszett a bejegyzés, akkor itt alul kedveld vagy oszd meg ismerőseiddel...:)
www.fiREG.hu - Ha te is utálod a papírozást...