5 éves a fiREG.hu Kft.!

5 éves a fiREG.hu Kft.!

2022. augusztus 18-án 5 éves a fiREG.hu Kft.! Köszönjük, hogy velük vagy! Mi van mögöttünk, mi van előttünk?

Sokan tudjátok, hogy 2017-ben alapítottuk meg a fiREG.hu Kft.-t, azonban biztosan kevesebben, hogy Gábor 2013-ban is felvetette már a papírmentesítés lehetőségét, de akkor Attila javaslatát elfogadva további 4 évig érlelte az ötletet és gyűjtötte az információkat.

2017 nyarán prezentálva az első, valamelyest működő változatot, többen döntöttetek úgy, hogy ebben van a jövő és máris szeretnétek használni.
Őszre tudtuk átadni az első verziókat, be kell lássuk, elég sok hibával.
2018-ra azonban készen álltunk és a fiREG kinőtte gyermekbetegségeit.

A Forbes is érdekesnek és érdemesnek tartotta a történetünket és a céljainkat, erről itt olvashatsz.


Sokat köszönhetünk a Magyar Tűzvédelmi Szövetségnek, amely nagyszerű lehetőségeket ad a tűzvédelmi szakmában dolgozók képzésére, szakmai viták lebonyolítására, igyekszünk minél több rendezvényen részt venni.
Amint lehetőségünk adódott, Arany fokozatú partnerekké váltunk és már több, mint 10 további vállalkozást győztünk meg arról, hogy érdemes belépnie.


Az elmúlt években az OTSz-ben szereplő tűzvédelmi eszköztípusok leggyakrabban előforduló 8 típusa és annak minden altípusa bekerült a fiREG-be, így papírmentesen karbantarthatók: tűzoltó készülékek, tűzi vízforrások, tűzgátló berendezések, biztonsági világítások, hő- és füstelvezető rendszerek, vészkijáratok, beépített tűzjelző rendszerek, beépített oltórendszerek és ezek minden altípusai.

Nyilvánvalóan óriási mérföldkő 2020. január 22., amikor is az OTSz 5.1 először bevezette az ún. elektronikusan vezetett tűzvédelmi üzemeltetési napló fogalmát.
Ennek köszönhetően immár valóban papírmentessé válhattak a naplók.
Korábban is óriási segítség volt a fiREG, mert a berögzített adatok alapján azonnal, pontosan és hibamentesen készített tűzvédelmi üzemeltetési naplót, azonban ettől kezdve - elektronikusan hiteles formában - pdf-ben is elfogadhatóvá vált.
Így készülhetett azóta már több, mint 2 millió eszközbejegyzés (időszakos felülvizsgálat vagy karbantartás), közel 140.000 elektronikusan vezetett napló a több, mint 500.000 db tűzvédelmi eszközről.

Bár nem tűzvédelmi modul, dokumentálható már a defibrillátorok felülvizsgálata, karbantartása is és további hasonló modulok fognak bekerülni az elkövetkezendő időszakban.


3 éve már, hogy egymásra találtak a vállalati EHS vezetők és a fiREG.

Felismerve, hogy a papírmentes, jól átlátható tűzvédelmi nyilvántartás és dokumentáció mennyi felesleges munkától és aggodalomtól mentesíti a vezetőt és munkatársait, egyre többen váltanak elektronikusan vezetett naplóra, így tudunk segíteni több, mint 30 autóipari, gyógyszeripai, élelmiszeripari vállalatot.


A következő években feladatunknak tekintjük erősíteni az oktatást.
Ez az elektronikusan vezetett üzemeltetési naplóval kapcsolatos képzéseket jelent, valamint a kötelező munkahelyi oktatások támogatását is. 
A felmérések és a tervek elkészültek és belátható időn belül hozzáférnek a felhasználók az új fejlesztésekhez.


Több megközelítésben dolgozunk azon, hogy a szabványokhoz, audit rendszerekhez még jobban illeszkedő, maximálisan kielégítő legyen a fiREG. Ehhez számos partner jelezte segítségét, valamint szakértőkkel is felvettük a kapcsolatot, akik támogatni fogják ezt a munkát. A cél, hogy a tűzvédelmi karbantartók, valamint az EHS vezetők a lehető legegyszerűbben dokumentálhassanak iparági szabványok szerinti karbantartásokat, felülvizsgálatokat a munkák végeztével.


Ha még nem használod a fiREG-et, de szeretnéd megismerni az elektronikus naplózás lehetőségeit minden kötelezettség nélkül, esetleg a kérdéseidet szeretnéd feltenni, keress minket és kérd interaktív webinárunkat!


www.fiREG.hu - Ha te is utálod a papírozást…