2024. év eleji fejlesztéseink
Így indult az év eleje. Aktuális bejegyzésünkben olvashatod az aktuális fejlesztéseket, eseményeket. Ezekkel a funkciókkal frissítettük márciusig a fiREG fiókodat.
Biztonság
Enterprise és Expert felhasználóink részére is elérhetővé vált a kétfaktoros bejelentkezés beállításának lehetősége. Ez azt jelenti, hogy Főadminként a webes felületen a funkció bekapcsolása után, minden bejelentkezéskor a rendszer egy 4 jegyű kódot küld emailben a felhasználónak, ezt kell átmásolni a bejelentkezési felületre.
Törölt felhasználó esetén, az ő tevékenységének beazonosíthatósága egyértelműbbé válik a jövőben. Az elkészített, archivált dokumentumokban és a tevékenységnaplóban "törölt munkatársként" fog megjelenni az ő tevékenysége.
#Expert - Tűzoltó készülékeket érintő fejlesztés
Tűzoltó készülékek esetén, ha a műhelyes karbantartást követően a raktárba kerül és rendelkezett belső azonosítóval, akkor újbóli kihelyezéskor a korábbi belső azonosító törlésre kerül.
Ha egy felülvizsgáló cég a karbantartó műhelybe küldi az eszközeit fiREG-ben, akkor a műhelyes cég munkalapján már a felülvizsgáló cég neve jelenik meg és nem az ő partnerének neve.
Minden modult érintő fejlesztés, hogy webes felületen az eszközök adatszerkesztésekor már lehet fotót hozzárendelni.
A webes felületen minden modulnál található “eszközlista”. Itt az összes partner, összes telephelyén található eszközök kimutatásra kerülnek. Bővítettük a megjelenített adatjellemzőket, hogy egy-egy szűrést követően még pontosabb képet kaphass a leszűrt eredményről, eszközökről.
Pl.: több telephely esetén, azonnali kimutatást kaphatsz a nem megfelelő állapotú tűzgátló ajtókról, vagy világításokról, amennyiben az üzemeltető vagy a felülvizsgáló Nem Felelt Meg státuszt állított be az eszköznek.
#Expert - Új napló indítása helyett a szakmai igényeknek megfelelően “Új karbantartási ciklus indítása” jelenik meg weben és az alkalmazásban egyaránt.
A munkatárs listában tűzvédelmi szakvizsgák mellé már feltölthetőek a képesítések és akár a fiREG képzések oklevele is.
Egy nem megfelelő időszakos felülvizsgálat dokumentálásakor hibásan jelent meg az, hogy az adott üzemeltetői ellenőrzés ciklusra vonatkozólag megfelelt státuszt állított be a program. Ezt javítottuk így már az üzemeltetői ellenőrzés státusza is “nem megfelelő” lesz.
#Expert - Munkaszervező
Jelentős finomítás került élesítésre a munkaszervezőben, a munkatársak szűrése két része lett bontva: A jogosultak és a munkát végző karbantartó személyek külön oszlopban kerülnek megjelenítésre, és külön is lehet szűrni az ő tevékenységüket.
Vészkijáratok
Vészkijárat típusok esetén is bekerült új adatjellemző a “szárnyak száma”. Amennyiben ez kitöltésre kerül, akkor megjelenik mind a webes formátumon, mind a dokumentumban, mind a költségtervben és a munkalapon is.
Fotók megjelenítése
Az ellenőrzés / karbantartás során csatolt fotók opcionálisan meg tudnak jelenni az üzemeltetési napló mellékleteként. A kép neve az eszköz készenléti helye. Új fejlesztésként már a belső azonosító is megjelenik a jobb beazonosíthatóság érdekében.
Dokumentumokat érintő fejlesztés
Bármely modulban készített munkalapra igaz az, hogy a karbantartók létszáma és az elvégzett munkaóra beírását követően ezt a rendszer szorzatként kezeli és rá is fog kerülni a dokumentumra. Amennyiben a cellák nem kerülnek kitöltése úgy ez az információ nem is kerül rá a munkalapra.
Üzemeltetési napló készítésekor opcionálisan bekapcsolható volt már eddig is az, hogy az ellenőrzési és felülvizsgálati szempontok megjelenjenek az üzemeltetési napló elején. Ez annyiban került finomításra, hogy azon eszközök ellenőrzési szempontjai jelennek meg a dokumentumon, amelyek az adott naplóban megtalálhatók.
Tűzgátló eszközök üzemeltetési naplója esetén, ha tűzgátló csappantyú is van nyilvántartva, akkor egy rövid megjegyzés kerül a naplóra: “Tűzgátló csappantyú esetén a vonatkozó tűzvédelmi jogszabály szerint üzemeltetői ellenőrzés végzése nem szükséges.”
Szakvizsga
A 4-es szakvizsga tűz és füstgátló ajtók felülvizsgálatára és karbantartására is feljogosítja a tulajdonosát. A füstgátló ajtókat a Hő- és füstelvezetők moduljába lehet rögzíteni. Azonban, ha valaki “csak” négyes szakvizsgával rendelkezett, akkor az nem volt elegendő. Fejlesztést követően a Hő- és füstelvezető modulban is jogosulttá válik a munkatárs, a 4. számú szakvizsgája meg fog jelenni az üzemeltetési napló fejlécében.
Tűzjelző tervező - Beépített tűzjelző berendezéseket tervezők, a kivitelezésért felelős műszaki vezetők, valamint az üzembe helyező mérnökök - szakvizsgával rendelkező munkatárs esetén hasonló a helyzet, ő is fog tudni karbantartást dokumentálni a fiREG-ben.
Hibajavítás
Létra modulban az elvégzett üzemeltetői ellenőrzés nem módosította az eszköz szín jelölését az továbbra is pirosan maradt a hibát javítottuk.
Egy esetben a munkalapra írt megjegyzés a dokumentum előnézetén látható volt, de az elküldött dokumentumon nem.
Képzéseink
Karbantartók és üzemeltetők részére is folyamatosan indulnak képzéseink, a részleteket itt olvashatod:
Első képzésünkről a Védelem.hu számolt be online felületén.
QR matrica és adagoló rendelés
Nemrégiben finomítottuk a matrica rendelésének lehetőségét. Erről itt írtunk: Így rendelhetsz egyszerűen QR-kódot. Most már a webes felületről tudod kérni a szükséges mennyiséget. Amennyiben ez 12 óráig megtörténik akkor terv szerint másnap meg is érkezik hozzád a csomag. A postai küldemények ára egységesen 2500 Ft-ba kerül.
Elérhetővé váltak az új matrica és hologram adagoló eszközeink, melyeket immár közvetlenül tőlünk tudsz megrendelni a fiREG-en belül, a QR-matrica rendelés menüpontban.
Matricaadagoló nyakpánttal hologram, fiREG white label, és fiREG alap matrica részére
fiREG Ügyfélszolgálat
Ügyfeleink gyors, minőségi kiszolgálása elégedettségük növekedése nagyon fontos számunkra. Újabb mérföldkőhöz érkeztünk, 2024.03.18.-tól elindítjuk a fiREG Ügyfélszolgálatot, ahol munkaidőben 8-16 óra irodavezető Kolléganőnk Kántorné Horváth Mónika fogadja hívásaitokat.
Mónika segít, különböző adminisztratív, számlázással kapcsolatos kérdésekben, illetve továbbítja a szoftverrel kapcsolatban érkező hívásokat supportos kollégáinknak is.
Munkaidőn kívül hangposta rendszer áll a rendelkezésetekre, melyet supportunk folyamatosan nyomon követ, és reagálnak az érkezett megkeresésekre.
A fiREG Ügyfélszolgálat telefonszáma: +36 99 200 487
www.fiREG.hu - Ha te is utálod a papírozást...