Tavaszi fejlesztéseink 3 percben

Tavaszi fejlesztéseink 3 percben

A vírushelyzet ellenére több jelentős fejlesztést tudtunk élesíteni az elmúlt napokban, hetekben, ezeket foglaltuk össze:

Aktuális fejlesztéseink:

- Minden modulra igaz, hogy egy karbantartási ciklusba korlátlan számú üzemeltetői vagy időszakos felülvizsgálatot lehet berögzíteni, az eddigi korlátolt darabszámok helyett. 

    Pl.: 5.5 - én Alapkarbantartást végeztél, de 5.17 - én használták a készüléket, és Porral töltés vált szükségessé, akkor ezt is könnyedén a megszokott módon tudod rögzíteni a rendszerbe, és a naplón is meg fog jelenni,

    Pl.: féléves ciklus helyett havonta akarod elvégezni egy eszköz üzemeltetői ellenőrzését, akkor ezt is megfelelően tudod rögzíteni,

- Az üzemeltetői ellenőrzés elvégzése teljesen opcionálissá vált: ha főadminként a profilodban beállítod, hogy az időszakos felülvizsgálat egyben üzemeltetői ellenőrzés is, akkor a karbantartó kollégáknak alapértelmezetten be lesz kapcsolva ez a csúszka karbantartásoknál. Természetesen a csúszka egyedileg, eszközönként is ki/be kapcsolható,

- Karbantartás törlése, szerkesztése appban: az eszköz alatti dátum cellára koppintva tudod törölni a karbantartást, ha valamit eltévesztettél,

- Appban új funkcióként jelent meg: ha a rendszer azt látja, hogy már végeztél időszakos felülvizsgálatot egy eszközön, akkor ha rákoppintasz a karbantartásra, akkor üzemeltetői ellenőrzést fog ajánlani. Természetesen a karbantartási ciklusok figyelembe vételével teszi mindezt,

- Tovább fejlesztettük a tevékenység naplót, a megjelenített adatok pontosításra kerültek, 

- A számlázó modult tovább fejlesztettük: egyértelműbb megfogalmazások kerültek az előkészített számlákra, pl.: Folyamatban lévő esemény, valamint egy kereső cella is elhelyezésre került az előkészített számláknak,

- Most már egy - egy telephelyhez is tudsz fotót hozzárendelni, hogy beazonosítsd, vagy épp egy tervrajzot adj hozzá,


TK modul: 

- Új funkció: a Raktárban található cserekészülékeket hozzá tudod rendelni munkatársakhoz, ezáltal ők villámgyorsan és még precízebben tudnak dolgozni, természetesen erről leltár is tud készülni pdf formátumban,

- Ha egy készüléket műhelybe vittél, de helyette nem lett kihelyezve cserekészülék, akkor ezek az eszközök opcionálisan kerülhetnek rá a generált üzemeltetési naplóra,

- Karbantartó műhelyben végzett munka során a rendszer rögzíti a karbantartás dokumentálásának időpontját, és az eszköz visszahelyezésekor a műhelyes dátumot fogja ajánlani a rendszer. Azaz azt a dátumot, ami a műhelyben felragasztott karbantartási jegyre is felkerült,

- Ha teljesen új tűzoltó készüléket helyezel ki egy telephelyre, akkor célszerű a "Bontatlan" csúszkát bekapcsolni, ebben az esetben a munkalapra is újként kerül rá,

- Ha már nem várható esedékes karbantartás az eszköz életkora miatt, akkor az üzemeltetési naplón a karbantartás esedékessége oszlopba SH (dátum) - Selejtezés a helyszínen (dátum) - fog bekerülni,

- A "Készülék cseréje" funkcióval lecserélt, karbantartásra váró eszközök - ha van műhelyed - a Műhelybe kerülnek, és a karbantartás idejére nem kihelyezhetők. Amint dokumentálva lett a karbantartás, újból kihelyezhetővé válik a Munkatársak számára. Ha nem használsz műhely modult, akkor az így lecserélt készülékek azonnal kihelyezhetővé válnak a Raktár menüből,

- A Raktárban lévő készülékeknél az üzemeltetési napló mintájára rögzítésre kerülnek az utolsó közép, vagy teljeskörű karbantartások időpontjai,


VF modul:

- a közelgő, a folyamatban lévő és a lejárt események kártyáján is nyomon tudod követni a nyomáspróba szükségességét, azokat ajánlani fogja a rendszer,

- A generált munkalapra rákerülnek a szerelvényeken elvégzett karbantartások is, pl.: 

3 db C 52 sugárcső nyomáspróba - Megfelelt

2 db C 52 lapostömlő nyomáspróba - Megfelelt

4 db C 52 lapostömlő nyomáspróba - Nem felelt meg


Hibajavítások:

- egy esetben az applikáció nem mentette el a karbantartáshoz rögzített megjegyzést, gyorsan javítottuk,

- vízforrás nyomáspróbára és készülék karbantartásra nem a a megfelelő évjárat szerin ajánlotta a rendszer a karbantartást, új app verzióban javítottuk,

- gyengébb memóriájú telefon nagyon lassan töltötte be a kiválasztandó cserekészülékeket a "háttérben", emiatt ilyen esetben az app használata lelassult. Sok energiát ráfordítva javítottuk,

- az új karbantartási struktúra - egy ciklusban korlátlan karbantartást lehet felvinni, valamint az üzemeltetői ellenőrzés elvégzése opcióssá vált - miatt néhány esetben a rendszer duplikáltan rögzítette be az időszakos felülvizsgálatokat, ezt a jelenséget egyedileg és gyorsan javítottuk,


Iratkozz fel Youtube csatornánkra, ahol érdekes videókkal jelentkezünk, a bemutatkozástól egészen az elektronikusan vezetett üzemeltetési naplóig...

 Az eddigi tapasztalatok alapján aktualizáltuk, hogy milyen eszközöket ajánlunk a fiREG-hez, itt tudod elolvasni.

A Védelem Online aktuális hírlevelében írhattunk arról, milyen a megfelelő elektronikus üzemeltetési napló, itt tudod elolvasni.

www.fiREG.hu - Ha te is utálod a papírozást...