Az APFM-Systems és a fiREG fejlesztése már elérhető


Az APFM-Systems és a fiREG fejlesztése már elérhető

Az APFM-Systems és a fiREG új szintre emelte a szoftverek közötti kapcsolódási lehetőséget a tűzvédelemben.

A közelmúltban az ismert és számos vállalat és ingatlanüzemeltető FM tevékenységét kiszolgáló APFM-Systems a fiREG-gel közösen lehetőséget ad arra, hogy a fiREG-ben dokumentált tűzvédelmi eszközellenőrzések eredményei valós időben, emberi beavatkozás nélkül megjelenjenek az APFM-ben.

A két rendszer között létrehozott ún. API-kapcsolat minden további vállalat, üzemeltető számára elérhető többletszolgáltatás. Amennyiben APFM szoftvert használsz, úgy az integráció rövid időn belül megvalósítható.

Amennyiben jelenleg még nem használsz FM szoftvert, érdemes tájékozódni a jövőben megvalósuló fiREG kompatibilis megoldások iránt, azonban az APFM-ben ez már a jelen.

A fiREG-ből az FM szoftverben meg tud jelenni az eszközök ellenőrzéséről:
 - típusa (üzemeltetői, karbantartói);
 - eredménye (megfelelő, nem megfelelő);
 - megjegyzés mező (tetszőleges szöveges információ);
 - ellenőrzést végző neve, külsős vállalkozó esetén a foglalkoztató cég neve;
 - rövidesen akár az ellenőrzés alkalmával készült fotók.


Miért előnyös ez az EHS vezetőknek?

1. Valós idejű átláthatóság, kevesebb manuális hibalehetőség:

Az integrációval az ellenőrzési eredmények azonnal és automatikusan bekerülnek az FM rendszerbe. Ez csökkenti az adminisztratív terhelést, megszünteti a kézi adatátvitellel járó hibalehetőséget, és biztosítja, hogy az EHS vezető mindig naprakész információkat lásson.

2. Gyors reakcióidő, jobb döntéshozatal:

Ha egy eszköz ellenőrzése során nem megfelelő státuszt kap, az erről szóló információ rögtön elérhető az FM rendszerben. Ez lehetőséget ad azonnali beavatkozásra, akár automatikus feladatkiadásra is.

3. Jogszabályi megfelelés digitális hitelesítéssel:

A fiREG által biztosított uniós szintű digitális hitelesítés garantálja, hogy az ellenőrzések jogilag is elfogadott formában történjenek. Ez nem csak belső megfelelőség, hanem hatósági audit esetén is nagy előny.

4. Dokumentációk központi kezelése:

Az ellenőrzési jegyzőkönyvek, fényképek és egyéb dokumentumok a kapcsolt FM rendszerben is elérhetők, ezáltal egy központi platformon biztosított a teljes átláthatóság.

5. Felkészülés a jövő digitális kihívásaira:

Az EHS szakterület is digitalizálódik. Aki ma ilyen integrált megoldást vezet be, hosszú távon versenyelőnyre tesz szert – nemcsak a működési hatékonyság, hanem a fenntarthatóság és a költségek csökkentése terén is.

Összefoglalva:

A fiREG és az APFM együttműködésével létrejött API kapcsolat egy modern, jövőálló eszköz az EHS vezetők kezében. Segítségével nemcsak a tűzvédelmi megfelelőség válik egyszerűbbé, hanem az egész vállalati működés átláthatósága is új szintre emelkedik.