A professzionális tűzjelző karbantartók 3 nagy előnye a fiREG-gel


A Beépített tűzjelző modul működése tökéletesen illeszkedik a megszokott fiREG rendszerbe, azonban tartogat plusz lehetőségeket is.


A papír alapú naplóhoz hasonlóan az elektronikusan vezetett üzemeltetési naplókhoz felelős személy(ek) rendelhető(k). A karbantartó cégek megbízói munkatársai részére tudhatnak akár napi, akár negyedéves jogosultsággal hozzáférést biztosítani.

A rendszer esedékes ellenőrzéseiről, felülvizsgálatairól a jogosultak értesítést kapnak, akik aztán a speciálisan erre a célra kialakított felületen rögzíthetik be az elvégzett vizsgálat, karbantartás meglétét, eredményét.

A tűzjelző rendszer perifériák importálhatók, azaz néhány gombnyomással a tűzjelző központból kinyert adatok áthelyezhetők excel táblából a fiREG-be, de egyesével is tölthetők fel eszközök, rendszerelemek.

Amiben némiképpen eltér vagy éppen bővebb ez a modul, hogy a tűzjelző központból kinyert, excel formátumú “karbantartási jegyzőkönyv”, szintén importálható, így a fiREG adott formátum esetén képes összevezetni a központ által kiadott információkat (tesztelt eszközöket), ezzel is precízebben és hibamentesen töltve az elektronikusan vezetett üzemeltetési naplót.

A modul használatával rendszerezettebbé válik az akciók és reakciók követhetősége is. Vagyis pl. egy téves riasztás berögzítése esetén (+ esemény hozzáadása), erre mintegy válaszként jelenik a naplózás során a Rendkívüli karbantartói tevékenység eredménye, a beavatkozások leírása, ezzel is segítve az átláthatóságot minden érintett számára.

Természetesen eseti adatok is tárolhatók, mint ahogy fotók is, mint minden további fiREG modulban.

Mindezt sokkal egyszerűbb végrehajtani, használni, mint ahogy elsőre hangzik. A tapasztalatok szerint a jól használható modul folyamatosan fejlődik a visszajelzések alapján.



A rendszerre vonatkozó adatokat elegendő egyszer kitölteni, azt nem kell "naplónként" újra papírozni...


A beépített tűzjelző berendezés elektronikusan vezetett üzemeltetési naplójának formátuma ötvözi a jogszabály szerinti követelményeket, az iparági bevált megoldásokat, valamint a fiREG már jól bevált működését.

Egyszerűen, gombnyomásra, azonnal készítheted el és adhatod át az üzemeltetőnek az elkészült naplót pdf formátumban és hagyhatod el úgy a helyszínt, hogy több tennivalód már nincs vele.

Így nyújthatsz többletszolgáltatásként elektronikusan vezetett üzemeltetési naplót, mely egyelőre jelentős piaci előnyt biztosít számodra, ugyanakkor minimális költséggel jár. Fedezd fel ezt a lehetőséget az Üzemeltetők menüpontban!

A modul árazása tökéletesen illeszkedik a megszokott fiREG árazási rendszerbe.

Minden hó végén, az időszakos felülvizsgálatok és karbantartások (az üzemeltetési bejegyzések után soha!) darabszáma határozza meg a havi díjat, mely sávonként fizetendő. Lásd ÁSZF!

A Beépített modulok esetén a darabszámot a rendszer részét képező perifériák összessége határozza meg, azaz minden eszköz “1 db”-nak számít, melyet évente karbantartani kell.

Pl. 100 db tűzérzékelő, 1 db központ, 1 db kürt éves karbantartása esetén fizetendő a következő hónapban 102 db eszköz utáni díj.



Napi üzemeltetői ellenőrzés dokumentálása olvashatóan, rendezetten


Amennyiben az üzemeltető fiREG-ben kéri tőled a naplózást, de nem vagy fiREG előfizető

Amennyiben az üzemeltető vezette be a fiREG-et (Enterprise) és megosztotta veled a berendezéseit, ugyanúgy elérheted őket, mintha a saját adatbázisodban szerepelne. A fiREG-ben általánosan használt “Megosztott” címke kerül a telephelyre, de ezen kívül semmi másban nem tér el. Az eszközök és perifériáik ilyen esetben nem a te adatbázisodban vannak, ennek megfelelően a rajtuk végzett karbantartások berögzítése után sem keletkezik költséged, ezt az üzemeltető állja. Kiemelendő, hogy ez minden modul esetén, minden esetben érvényes vagyis ha a megbízód az Enterprise változatot használatba veszi, onnantól nincs fizetendőd a fiREG féle, azt az üzemeltető megfizeti. Érvényes ez tehát a Beépített modulokra is.

Ebben az esetben az elkészült naplók az üzemeltető Dokumentumtár moduljába kerülnek miután lenyomtad a Dokumentum készítése gombot és nincs vele további teendőd.

Az üzemeltetői ellenőrzéseken túl az egyéb, rendszerrel kapcsolatos események is hatékonyan kezelhetők:
Amennyiben adtál jogosultságot a partnered üzemeltető munkatársának, vagy az ő általa biztosított felületet használod, akkor van lehetőség a napközbeni események, és az azokra történő reagálás - Rendkívüli karbantartás - dokumentálására.

A jogosult munkatárs tud + Eseményt rögzíteni. A felugró ablakban ki tudja választani pontosan a hibás eszközt, illetve megjelölheti - üzemeltető és főadmin joggal egyaránt - , hogy Rendkívüli karbantartás szükséges.



A rögzítést követően a Rendkívüli karbantartást igénylő esemény sárga színnel jelenik meg a továbbiakban - mint folyamatban lévő esemény


A fiREG-ben rendkívül egyszerűen és precízen rögzíthetők az ellenőrzések, karbantartások, így válthatja fel könnyen a "portán" használt papír alapú megoldásokat, ezzel is segítve, hogy azok ne maradjanak el.



Rendkívüli karbantartáskor minden szükséges információt lehet rögzíteni




A folyamatban lévő esemény sárga, a lezárt esemény zöld színnel jelenik meg az online felületen


Részlet a dokumentumból: A karbantartások jóval áttekinthetőbbek, mint papír alapon


Biztonság

Az élet és vagyon védelme kulcsfontosságú, és a tűzjelző berendezések rendszeres karbantartása elengedhetetlen a biztonság megőrzése érdekében. A karbantartók és üzemeltetők felelőssége az, hogy gondoskodjanak róla, hogy ezek a berendezések mindig megbízhatóan működjenek, és szükség esetén azonnal jelezzék a tűzveszélyt.

A tűzjelző berendezések karbantartása nem csak egy feladat, hanem az életek és vagyon védelmének alapvető eszköze.


Távoli hozzáférés

Az elektronikusan vezetett üzemeltetési naplóhoz való távoli hozzáférés szintén növeli a biztonságot, hisz egy-egy üzemeltetői ellenőrzés vagy felülvizsgálat elmaradása azonnal javítható.


Jogszabálykövetés

Mind az üzemeltetők, mind a karbantartók a hatályos felülvizsgálati szempontrendszer szerint tudhatják elvégezni tevékenységüket, mely által növekedhet a tűzbiztonság, hisz ritkábban következnek be téves jelzések.


Amennyiben te is szeretnél csatlakozni a szakma azon részéhez, akik már digitálisan dokumentálják az üzemeltetői ellenőrzéseket, karbantartásokat, vagy kérdésed merül fel, akkor keress minket bizalommal!



www.fiREG.hu - Ha te is utálod a papírozást...