50%-kal kevesebb adminisztráció fiREG-gel?
Gyorsan nézzük át, hogyan is lehet akár 50%-nyi munkát megtakarítani fiREG-gel! Könnyebben, mint hitted volna!
Áttekintettük és felmértük hogyan dolgoznak a karbantartó kollégák. Kiderült, hogy a lelkiismeretesen dolgozó szakembereknek legnagyobb problémát a "papírozás" okozza. Igen! Nekem is ebből lett elegem! (Gábor)
A hatékonyságnövelés kulcsa az anomáliák megszüntetésében és a könnyen kezelhető felületekben rejlik.
Mit is jelent ez?
Egyrészt a többszörös adatbevitelt megszüntettük, hiszen egy partnert, egy készüléket, egy-egy eseményt (karbantartást) egyszer kell rögzíteni, ez az esemény pedig "végigmegy" a rendszeren, egészen a számlázásig. (Korábban ez minimum 3, sok esetben 4-szeres adatrögzítés eredményeképpen állt elő).
Az anomáliák tehát megszűntek, gyorsabb minden! De ez még nem minden, hiszen a többszörös adatbevitel nagy hibaforrás is. A rendszer hozadéka, hogy ez sincs többé! Nem kell attól rettegni, hogy a számlázó kolléga nem tudja elolvasni a karbantartó írását vagy a műhelyes kolléga olvashatatlannak találja a helyszínen kézzel írt naplót, stb... Ismered te is hányféle kombináció lehet, ami folyamatos idegeskedésbe torkollt éveken át!
A másik pedig a könnyen kezelhető felület. Veletek együttműködve folyamatosan fejlesztjük az applikációt és az internetes felületet is. Ha valami nem jól használható, azonnal beavatkozunk, csak jelezd nekünk!
Méréseink és a már felhasználóink mérései szerint még a számlázás modul éles használata nélkül is érhető el akár 50%-os hatékonyságnövelés a fiREG-gel!
És a napokban jön a számlázás modul, amivel feltesszük az i-re a pontot.
Jó munkát kívánok addig is és ne feledd felvenni velünk a kapcsolatot, ha még nem fiREG-gel dolgozol!