Fontos finomítások
Kedves Kolléga! Folyamatosan dolgozunk azon, hogy a papírmentesítés minél gördülékenyebben történhessen meg. Az aktuális fejlesztések, javítások részleteit itt olvashatod:
Webes fejlesztések:
- Növeltük a cég logójának méretét a generált dokumentumokon
- Munkatársak szakvizsgájának rögzítésekor csak a karbantartásra vonatkozó típusok jelennek meg
- Tűzoltó készülék esetén a Szállítólevél formátumát tovább finomítottuk: látható lett a Telephely címe, valamint a készülék készenléti helye, valamint a karbantartó munkatárs neve,
- A készülékek, vízforrások, tűzgátló logikáját követve elérhetővé vált a hő és füstelvezetés első eszköze, a füstgátló ajtó
Web és Applikáció
- Fontos, hogy új napló (új karbantartási ciklus) indításakor, az addig az időpontig az online naplón szereplő karbantartó neve törlődik, majd az Új üzemeltetési napló indítása után az első karbantartást végző karbantartó neve és bizonyítvány száma kerül az online naplóra,
- Szintén ide kapcsolódik, hogy az Új üzemeltetési napló indítása után elvégzett első karbantartás dátuma lesz a Karbantartás dátuma. Ezen dátum alapján generálja a rendszer az üzemeltetői ellenőrzések és/vagy a következő Időszakos felülvizsgálat dátumát,
- Az eszköz szerkesztésekor az általános adatok sorrendje modulonként megegyezik: Telephely neve, Sorszám a naplóban, Belső azonosító, Készenlét helye, Típusa,
- Új applikáció megjelenésekor az applikáció ki fog léptetni. Folytatás csak frissítés után lehetséges,
- Appikáción a Partner / telephelyl adatok szerkesztése csak online lehetséges, ehhez internet kapcsolat szükséges. Elhelyeztünk egy erre vonatkozó figyelmeztető ablakot,
Javítások:
- Tűzgátló modul esetén egy tárgyévre készített üzemeltetési naplón nem a tényleges karbantartás dátuma szerepelt,
- QR - ral online beolvasott eszközök esetén eszközönként "Napló letöltése" - t ajánlotta a rendszer, javítottuk,
- Egy esetben a karbantartásra váró eszközök számát nem megfelelően mutatta a rendszer, javítottuk,