3 fontos fejlesztést élesítettünk


3 fontos fejlesztést élesítettünk

Elérhetővé vált a hibabejelentő modul. Egységesítettük és hatékonyabbá tettük a programban felmerülő hibák kezelését. Az eddigi különböző platformok helyett már a weben, egyszerűen kezelhető módon tudod bejelenteni a hibát.

Mind vállalati, mind karbantartó felhasználók részére elérhetővé vált a lehetőség a hibabejelentésre. Ennek érdekében a webes felületen belépve (jobb fölső sarokban) érhető el az a hibabejelentő felület, ahol tudod számunkra jelezni a meglátásodat, a hibát vagy épp fejlesztési javaslatot.

Kérünk, hogy támogass minket abban, hogy a tapasztalt jelenség minél pontosabb leírásával juttatod el számunkra a meglátásodat, mi is így tudjuk az eddig megszokott hatékonysággal és leggyorsabban kezelni!

Hiányos adatrögzítés esetén a folyamat során vissza kell kérdeznünk, ez lalassíthatja a javítást, fejlesztést.

Köszönjük ha ezzel is hozzájárulsz a közös munkához!





Tűzoltó készülékek

Megszűnik a duplikált dokumentálás, hisz elérhetővé vált a tűzoltó készülékek karbantartása során felhasznált hologramok kimutatásának a lehetősége. Ez alapján pontos visszajelzést kaphatsz a fiREG-ben dokumentált hologramok hollétéről.  Rengeteg időt tudsz vele megtakarítani céges szinten, hisz az eddigi manuális rögzítés (keresés, olvasás, értelmezés, stb...) helyett gombnyomásra tud elkészülni ez a fontos dokumentum!

A kimutatás munkatársakra, partnerekre és időszakra is lebontható akár, de természetesen szűrés nélkül is elkészíthető.

Itt érhető el: Tűzoltó készülékek / Hologramok / Hologram kimutatás készítése



Köszönjük a részünkre elküldött  mintákat, melyek által pontosan a szakmai igények szerint tudtuk megvalósítani a fejlesztést!


Statisztika

Mind vállalati mind karbantartói szemmel tekintve finomítottuk a statisztikai adatok megjelenését, amely nagyban hozzájárul egy-egy hóvégi elszámoláshoz. Egyértelműbbé vált a megosztott telephelyeken végzett tevékenység elszámolása, hisz a megszokott lila címkék itt is felkerültek a megosztott telephelyekre.


Munkaszervező 

Új egyedi esemény rögzítésekor a telephely kiválasztása után ki tudjuk választani, hogy mely modulokra kapjon jogosultságot az adott munkatárs. Így ezt nem szükséges más menüpontban állítani.

Ha egy adott munkára több munkatárs is jogosult, akkor ezt a karbantartó kolléga meg tudja tekinteni appban, az esemény részletei között. 

Tipp: az események között a kártyát nyomva tartva nyisd meg a Karbantartás részleteit, és ott át tudod tekinteni, hogy "miből mennyire van szükség, és kik jogosultak erre a tevékenységre!


Profilbeállítások / App

Az eddigi beállítások mellé bekerült a fotók megjelenítésének lehetősége. Azaz, ha főamin jogosultsággal ezt az opciót bekapcsoltra állítod, akkor a kollégágnak a területen alapértelmezetten bekapcsolt állapotban lesz, és nem kell külön bekapcsolni, egyesével.


Szűrés appban és weben

Egy - egy telephely üzemeltetési naplójában már nem csak az eszköz státuszára tudsz szűrni, hanem a típusára is. Így a nagy darabszámú, különböző típusú eszközök még könnyebben áttekinthetők, a felülvizsgálatok, karbantartésok dokumentálása még gyorsabbá vált.


Eszközök szűrése weben


Szűrés appban


Tipp: appban a fönti kereső melletti tölcsér megnyomásával, weben a nyilvántartás fölötti kereső bekapcsolásával szűkítsd az eszközök mennyiségét, hogy még gyorsabban tudd áttekinteni azokat!


Munkalapok fejlesztése

A modulonként elérhető munkalapok esetén már aaz elvégzett tevékenység idejét, és a munkavállalók számát is tudod rögzíteni. Akkor és csak akkor kerül rá az elkészült dokumentumra, ha írtál be értéket.


Keress minket bizalommal, ha van felmerülő kérdéses a papírmentesítés kapcsán!


2024-ben indulnak képzéseink.

Keresd fel a Képzéseink aloldalunkat bővebb információkért!


https://fireg.hu/blog/kepzeseink


www.fiREG.hu - Ha te is utálod a papírozást...