Nyár eleji frissítések
Visszajelzéseitek alapján sokat tudtunk finomítani a rendszer működésén, ezúton is KÖSZÖNJÜK!
A stabilitás mellett szintén nagyon fontos számunkra, hogy a rendszer minél jobban "kézre álljon". Ezért is fontosak a visszajelzések, mert így tudjuk olyanra fejleszteni a fiREG-et amilyenre karbantartóként szükségetek van. Lássuk az elmúlt időszak történéseit részletesen!
Fejlesztéseink
- A webes értesítések megjelenítését tovább finomítottuk. Ne feledd, a profilodban mindig megtekinthetők az aktuális értesítések
- Egységes Hibaüzenet rendszer élesítettünk, 401, 403, 404, 500, 503, így könnyebben tudjuk azonosítani a jelenséget, ha netán előfordul
- Weben már az üzemeltetési napló alján is tudsz váltani a telephelyhez tartozó eszközök naplói között,
- Főadminként a partnerek száma mellett már a telephelyek száma is látható,
- Havi kimutatásban is követheted céged munkásságát, melyet minden hó elsején emailben küldünk a profilban beállított email címre
- Kiegyenlítetlen száma esetén felhívjuk figyelmed, hogy elmaradásod van - weben és appban is megjelenő fekete csík - , amit azonnal tudsz is rendezni, hisz a számla is elérhető egy gombnyomásra. Naponta 2x ellenőrizzük a bejövő utalásokat. Szóval ha már kiegyenlítetted a számlát, de még látod a figyelmeztetést, akkor a türelmedet kérjük,
Az applikációban
- Az eszközök szerkesztése és karbantartása már teljesen offline működik, ami által még stabilabbá vált a rendszer, majd a munka végeztével könnyedén tudsz szinkronizálni
- Karbantartáskor a hologramok a felhasználásának megfelelően fogynak el a listából, külön figyelmet nem igényel részedről
- Új napló indítása: applikációdban már könnyedén tudsz új üzemeltetési naplót indítani a karbantartási ciklus újra indulása előtt is, a "szokásos" dátumválasztóval indítod a naplót
- A napló frissítése és a szinkronizálás bekerült az opciók közé is, és láthatod, hogy mikor frissítettél utoljára
- A Folyamatban lévő és Lejárt események csökkenő dátummal vannak rendezve, mindig a legutóbb megkezdett vagy lejárt esemény kerül felülre
- A tűzoltó készülék státuszok esetén a Hiba opciók bővültek: Hiba / portöltés szükséges, gázzal töltés szükséges funkciókkal
- A vízforrások szerelvények bővültek gyűjtő, osztó, száraz felszálló vezeték, B - 75 csonkkapocs, C - 52 csonkkapocs, D - 25 csonkkapocs, eszközökkel
- A szinkronizációs folyamatot tovább finomítottuk
Javítások:
- Egy tűzoltó készülék egy időben 2x jelent meg a Műhely modulban, javítottuk. Csak az eszköz visszahelyezése után tudsz újra műhelybe vinni készüléket
- Volt 1-1 esemény, ami indokolatlanul volt a lejárt, vagy a közelgő események között, javítottuk
- Vízhozam mérésekor a "0" érték nem került be a naplóra, javítottuk
- Miután a hologram kiosztásra került a munkatárs részére, mentéskor a web kilépett, javítottuk
- 2 alkalommal "beragadt" a szinkronizálásra váró adat, javítottuk
Legutóbb a www.vedelem.hu-n és a TechMonitoron írtak a fiREG-ről, melyet itt tudsz visszaolvasni:
Hamarosan elérhetővé válik a Tevékenységnapló funkció, valamint dolgozunk a Hő- és füstelvezető rendszerek karbantartásának papírmentesítésén.
Hő- és füstelvezető rendszerek karbantartásával is foglalkozol? Akkor vedd fel velünk a kapcsolatot, és oszd meg a tapasztalataidat, meglátásaidat, sokat segítesz vele!
www.fireg.hu - Ha te is utálod a papírozást...