Novemberi kilövés
Hamarosan érkezik a tűzgátló modul, de addig is rengeteg apró fejlesztés és finomítás történt a háttérben. Lássuk ezeket részletesen!
Köszönhetően a sok visszajelzésnek, folyamatosan és a szakmai igényeknek megfelelően tudjuk fejleszteni a fiREG-et.
Alapos utánajárást követően a biztosítási kötvényünk is aláírásra került, melynek kötvényszáma az impresszumban megtalálható.
Weben már éles, Androidon és iOS-en a hétvégén élesednek a következők:
Javítások:
- importáláskor (átmenetileg) hiányzott az utolsó karbantartás elvégzését igazoló cella, azonnal javítottuk
- egy esetben a webes és az applikációs karbantartottság nem megegyezően jelent meg, javítottuk
- weben a "görgetősáv" nem volt elég széles, nehézkesen lehetett mozgatni. Képernyő felbontásonként finomítva lett, szélesítettük
- néhány képernyőfelbontásnál az ikonok egymásra csúsztak, a megjelenést optimalizáltuk
- a költségtervezési lehetőség minden szintű jogosultságú munkatársnál jelen volt (bár sok gondot ez nem okozott), javítottuk: csak a számlázó és a főadmin jogosultságú munkatársaknál elérhető
Fejlesztések:
- a munkalapon a korábban elvégzett munkák is rajta voltak. Az új működés szerint csak azok a munkák kerülnek egy munkalapra, amit az utolsó generálás óta végeztek el
- a szállítólevélen megjelenítésre került egy-egy készülék készenléti helye is
- a selejtezett tűzoltó készülék nem kerül ki az online naplóból. Vagy Helyette : új készüléket helyezel ki vagy törölni szükséges
- importáláskor a pontos készülék típus kiválasztását megkönnyítettük, a megfelelő oltásteljesítmény kiválasztásával
- "dinamikus műhely munkalap", régóta várt funkció: egy telephelyről digitálisan több alkalommal is lehet műhelybe vinni készülékeket. Ha a műhely modulban a készülékek egy részét karbantartottad, a munkalap zárásával a készülékeket vissza tudod helyezni. A lezárt eszközökről egy lezárt munkalap generálódik.
- ha új munkatárs részére elküldjük a hozzáférési adatokat, akkor a válasz email cím azé, aki küldte neki a jogosultságot
- a Enterprise verzió online naplójáról lekerült a költségtervezési lehetőség
- a dátumokat "manuálisan", gépelve is lehet rögzíteni, nem csak a naptár funkció használatával
- a Vízforrás modul működési elve egyértelműbbé vált. "Üzemeltetői ellenőrzés követése" függvényében félév váltáskor vagy zöld marad a státusz, vagy pirosra vált
- a jogosultságok kiosztása helyenként lassú volt, fejlesztéssel gyorsítottuk a folyamatot
- tudod törölni a karbantartást, ha véletlenül vagy rosszul nyomsz rá a telefonodra. Készüléknél és vízforrásnál egyaránt
- egy-egy dokumentum emailben történő megosztásakor az email tárgya mezőbe a Te cégneved kerül be
- a dokumentumtárban egy-egy megosztáskor, több címzett esetén (a telephely kapcsolaton kívül egyéb címzett) az egeret a Megosztás szóra húzva visszaellenőrizhető, hogy kivel osztottuk meg a mappát
- amennyiben a karbantartó H - készülékhiba opciót választ (pl.: nem hozzáférhető a készülék, vagy karbantartásra vár) akkor a hibás készülékek darabszáma megjelenik az "Amire szükség van" címszó alatt
Már csak az utolsó simítások vannak hátra és hamarosan élesítésre kerül a Tűzgátló eszközök modulja.
Csatlakozz hozzánk, ha Te is papírmentesen akarsz dolgozni!
www.fiREG.hu - Ha te is utálod a papírozást...