Beépített tűzjelző rendszer elektronikus naplózásának finomítása 2 percben

A visszajelzések alapján finomítottuk, ezáltal hatékonyabbá tettük a beépített tűzjelző és oltóberendezés elektronikus üzemeltetési naplójának működését.

A nagyvállalati mindennapos használat során merült fel az igény, hogyan lehetne még rendezettebbé tenni az üzemeltetői ellenőrzések sokasáságt és az eseményeket. Így ezen fejlesztés keretében:

- a napi üzemeltetői ellenőrzések listázása, és az összes ellenőrzés megejelenítését finomítottuk

- a nap közbeni események listázását, és az összes esemény megjelenítését szintén finomítottuk.

Továbbá a nap közbeni események, és az azokra történő reagálás - rendkívüli karbantartás - dokumentálását finomítottuk, a következőképp:

A napi üzemeltetésre jogosult munkatárs tud + Eseményt rögzíteni. A felugró ablakban ki tudja választani pontosan a hibás eszközt, illetve megjelölheti - üzemeltető és főadmin joggal egyaránt - , hogy Rendkívüli karbantartás szükséges:

Ezt követően ez az esemény sárga színnel jelenik meg a továbbiakban - Folyamatban lévő:

A karbantartó a munka elvégzésekor a fiREG-ben meg tudja hivatkozni a korábban berögzített kapcsolódó eseményt:

A munka dokumentálása után az események zöld színnel jelennek meg, és az elkészült üzemeltetési naplóban is egyértelműen kerülnek kimutatásra:

Az eddigi visszajelzések alapján mind karbantartó, mind üzemeltetők számára komoly előrelépésnek számít a rendkívüli karbantartások dokumentálása terén.

A fiREG-gel immár hatodik éve, a karbantartó és üzemeltető szakma bevonásával haladunk előre és dolgozunk közösen a tűzvédelmi szakma papírrmentesítésén.

Amennyiben te is szeretnél csatlakozni a szakma azon részéhez, akik már digitálisan dokumentálják az üzemeltetői ellenőrzéseket, karbantartásokat, akkor keress minket bizalommal.

Üdv: a fiREG team

www.fiREG.hu - Ha te is utálod a papírozást...

Teljes verzió