Tűzvédelmi eszközök karbantartását elektronikusan végzők képzése

Az 1 napos képzésen megismerkedhetnek a résztvevők a naplózás alapjaival, a karbantartók kötelezettségeivel, lehetőségeivel.

A képzést tűzvédelmi karbantartó cégek vezetőinek, adminisztrátorainak és természetesen tűzvédelmi karbantartóknak tartjuk.

A rendezvény helyszíne: 1239 Budapest, Ócsai út 4. (Autent Solutions Kft. épületében)Időpont: 2024.12.05., csütörtök 9-16 óra (MEGTELT!)                2025.02.20., csütörtök 9-16 óra (14 hely maradt)

A részvételnek előzetes tanulmányi igénye nincs, egyéb képesítés megléte nem szükséges.

Korábbi képzésünkről készült hangulatvideónk:

A részvétel díja 30.000 Ft+áfa* / fő, mely tartalmazza:

Jelentkezni a Szalai.Peter@fiREG.hu e-mail címen tudtok. Jelentkezéskor kérjük, hogy a Partnerszervezeti tagságotokat, jelezzétek felénk!

Eszközök, melyeket érdemes elhozni, hogy gyakorolni is tudj:

Program:08:30-09:00 Regisztráció, érkezés09:00-09:50 Jogszabályi háttér, az elektronikusan vezetett naplózás alapjai10:00-10:50 Főadminisztrátori teendők (jogosultságok, munkatársak kezelése)11:00-12:00 Adminisztrátori teendők (eszközök importálása, munkaszervező modul, számlázás)12:00-13:00 Ebéd13:00-14:45 Karbantartó teendők (eszközök kezelése, karbantartás és üzemeltetés rögzítése, naplókészítés és -bemutatás)14:45-15:00 Szünet15:00-15:30 Statisztikák, együttműködés üzemeltetőkkel15:30-16:00 Vizsga, oklevelek átadása16:00-17:00 Kötetlen beszélgetés, kérdések-válaszok

Korábbi képzésünkről készült hangulatvideónk és interjúk:

Vélemény a képzésről:

A képzést tartják:Fekete Attila, fiREG-társalapító; az elektronikusan vezetett naplózás jogi, elméleti háttereHorváth Gábor, fiREG-társalapító; jó gyakorlatok, praktikus használat

* Partnerszervezetek kedvezménye A képzések mindenkori díjából 20% kedvezményben részesülnek a fiREG partnerszervezeteinek tagjai, melyek jelenleg:

Teljes verzió