2021 korai fejlesztéseink
Milyen finomítások, fejlesztések történtek az elmúlt időszakban és mi várható a közeljövőben? Lássuk!
Miközben a beépített tűzjelző berendezések modulja az éles tesztelés fázisába lépett, a már működő modulokat is tovább finomítottuk, fejlesztettük.
Aktuális fejlesztéseink:
- Beállításaid függvényében a karbantartás vagy időszakos felülvizsgálat egyben üzemeltetői ellenőrzés elvégzését is jelenti. Ezek az ellenőrzések automatikusan rákerülnek a Munkalapra is. Természetesen szükség szerint törölni is tudod őket.
- A Munkalap küldésének folyamatát finomítottuk, hogy appból még kényelmesebben tudd ezt megtenni.
- A vízforrások közé bekerült a Szerelvény szekrény is, melyet a szokásos módon tudsz dokumentálni.
- Karbantartás alatt álló tűzoltó készülék cseréjekor az újonnan kihelyezett - de korábban a fiREG-ben nem karbantartott - készülékre is tudsz már alapkarbantartást dokumentálni.
- A webes felületen jól láthatóan kiemelésre kerültek a hibabejegyzések minden modulban. Az üzemeltetési naplón már korábban is kitűntek a sorból.
- A cserekészülékek adatszerkesztési felületét finomítottu.
- A Dokumentumtárban a felépítést, a jelzéseknek megfelelően finomítottuk.
- A Dokumentumtárat egy gombnyomással meg tudod osztani a partnereiddel, akik betekintési joggal láthatják az általad feltöltött doksikat. Akivel megosztod, ő pedig már telephely keresőben is tudja keresni a szükséges dokumentumokat.
- Appban optimalizáltuk az új eszköz hozzáadása folyamatot, hogy minél egyszerűbben lehessen QR matricát is hozzárendelni.
- Weben és appban is több info gomb került elhelyezésre, egyértelműsítve az adott funkció működését, nézd meg a tartalmukat!
-A Műhely modulban már a CO2, habbal oltó készülékek adatait is tudod szerkeszteni. Célszerű a kazánbiztosok bevonása is, hogy minél előbb a pontos adatok jelenjenek meg a készüléken.
- A Költségterv nagyban segíti a jövőbeli tervezést, ajánlatok készítését. Az igényeknek megfelelően a tételek további bontására volt szükség, hogy minél precízebb legyen a kiadott ajánlat.
- Vízforrások esetén, ha nem a partner telephelyén végzel nyomáspróbát, akkor "nyomáspróba telephelyen kívül" gomb lenyomásával ezen eszközök a Szállítólevélre rá fognak kerülni. Cél, hogy ezen folyamat is teljesen papírmentesen tudjon végbemenni.
Javítások:
- A Munkalapon megjelenő adatok tartalmát és formai megjelenését finomítottuk, néhány esetben adategyeztetést folytattunk.
- Néhány esetben az appban berögzített új partnerek duplikálódtak, mivel kötelező volt kapcsolati adatot megadni. Finomítottuk a folyamatot.
- A Munkaszervező egy esetben nem talált meg egy telephelyet, gyorsan javítottuk.
- Habbal oltó készülékek esetén egy esetben nem tudták az adatokat szerkeszteni, gyorsan javítottu.
Tagságaink:
TSzVSz: 4. éve vagyunk tagjai a hazai tűzvédelmi szövetségnek, és külön öröm, hogy közel 10 karbantartó vállalkozást ajánlhattunk a tagság részére.
Innoskart: egy közösség, amely több, mint a definíciók által meghatározott jelentések összege: Az INNOSKART olyan innovatív, kreatív emberek és szervezetek halmaza, akik emberi kapcsolatok építésén keresztül, közösen keresik a leghatékonyabb és legfenntarthatóbb üzleti megoldásokat, így hozva létre hosszútávú együttműködéseket, teremtve időtálló értékeket.
Start it @ K&H: mentorprogram, amely aktívan támogatja az üzleti és szakmai kapcsolatok építését, teret biztosít a kapcsolódó eseményeknek. A Start it @K&H akadémia eseményein, a meetupokon és workshopokon való részvétel megkönnyíti a közös munkát, az üzleti partnerek, befektetők eredményes keresését és nem utolsósorban a jó szórakozást.
A tél sem telt tétlenül: új modulunk bevezetéséhez várjuk azokat az innovátor cégeket, akik elsőként akarják a beépített tűzjelző berendezés üzemeltetési naplót is papírmentesen vezetni...
Ide kattintva iratkozz fel Youtube csatornánkra, ahol érdekes videókkal jelentkezünk, a bemutatkozástól egészen az elektronikusan vezetett üzemeltetési naplóig...
www.fiREG.hu - Ha te is utálod a papírozást...